Labambie Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg kom inn fra BiM forrige uke,og synes overgangen er ekstremt stor! Hvorfor er dere så negative og dømmende mot hverandre her inne?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Er ikke det, men når du leser 40 innlegg i løpet av en dag som dreier seg om akkurat det samme må det være lov å rekke opp en hånd! Velkommen hit forresten
majsenna™ Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg syns det ikke var noe særlig bedre på BiM heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå