Twintipp og himmelblå Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Gutt: Thorvald Torbjørn (egentlig uaktuellt pga. x`en heter det ) ..hi hi.. Toralf Tor Erlend Sigmund Jente: Signe Tora Frøydis Sigrid Joran
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Tor Erlend og Sigrid Sigrid er NYDELIG! Joran? nei nå får du gi deg hehehe
Blue Lady Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Sigmund og Signe Er du gravid Twintippen min? ;o)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Klarer ikke å velge et av guttenavnene... Joran? Det høres ut som Gøran.... Dette var vel nesten alle de navnene jeg misliker mest... Men, Signe er greit nok;) Så ja, Signe.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Sigrid og Tor Erlend, men egentlig likte jeg ingen av dem. Men disse to var de jeg likte best.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 Ingen storfan av noen av navnforslagene dine, men tror jeg ville valgt Tor Erlend (helst bare Erlend!) og Tora eller Sigrid.
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. februar 2008 Hi hi, nei ikke gravid Blue Lady:))) Ganske sikker på at det ihvertfall blir en Thorvald dersom det blir en gutt:)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #15 Skrevet 1. februar 2008 Såfremt du dropper Frøydis, har jeg ingen innvendinger.... Men jeg grøsser av det navnet... Joran og da - hva skjer 'a??
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 1. februar 2008 He he he:) Eeeelsker de navnene. Joran er en uffatelig nydelig jente jeg vet om. God på innsiden og utsiden. Det er nesten blitt et slikt englenavn for meg:)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #17 Skrevet 1. februar 2008 Kan jeg virkelig ikke SKJØNNE.... Grøss og gruuu.. Frøydis? Ja, ok, det er det navnet jeg hater over alt på jord da.... ;-) Teodor er jo fint, da...
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #18 Skrevet 1. februar 2008 hhmmm, jente navn- litt usikker, vipper nok mest mot Signe. guttenavn: Torbjørn ( det heter farfar og lillebror)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #20 Skrevet 1. februar 2008 Teodor er fint, synes ikke helt Thorvald passer så godt til Teodor! Blir litt store kontraster, Teodor er "lystig og lekent" mens Thorvald blir tungt og dystert.. Oliver synes jeg passer bra til Teodor! Liker egentlig ingen av forslagene dine her.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #21 Skrevet 1. februar 2008 Synes Oliver er et het annet type navn enn Teodor.... Er ikke så viktig at navnene står så godt sammen.... Jeg bare liker ikke Frøydis:p Og det må jeg understreke sånn 5 ganger
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #22 Skrevet 1. februar 2008 Hihi, Frøydis er fiiiint det:-D He he... Nå skal jeg kalle min evt. fremtidige datter for Frøydis og sende kopi av dåpsattesten til deg, hæhæ Ja, Theodor er fint! Mange som heter det nå da. Blitt motenavn, men jeg falt for det fordi det er et gammelt navn:) Også het oldefaren til mannen det:)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #23 Skrevet 1. februar 2008 Heller Sidsel eller Frøydis, heller Barbara enn Frøydis, heller Vanessa enn Frøydis, Heller Angelica enn Frøydis (de er like ille i mine øyne...) - poenget er bare.... FRØYDIS? Haha... Jeg bare synes det er et litt morsomt navn. Du skjønner, hvis jeg en gang tåler dyr - og kanskje vokser av meg en allergi eller noe - kan man være allergisk mot gris? Det vet jeg ikke om jeg er. Men hvis ikke, skal jeg få meg en gris, og den skal hete Åse Frøydis;);)
Nemofish Skrevet 1. februar 2008 #24 Skrevet 1. februar 2008 Thorvald, Signe og Sigrid er nydelige navn! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå