Gå til innhold

FAEN TA alle disse single kompisene til sambo!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

AAAAAAARGGGGGGGHHHHH jeg hadde sett frem til en rolig fredag kveld hvor jeg og sambo skulle kose oss sammen og det verste jeg vet er å få beskjed i siste liten om at han skal ut!!!!! Jeg måtte bort på besøk med barnet vårt og kom hjem i ni-tiden. Sånne barnebesøk sniker han seg som regel unna, og mens vi var borte sendte han mld om at en kompis gjerne ville ha ham med ut på "en øl". Saken er bare at denne kronisk single kompisen maser så på ham HELE tiden- om å ut og ta en øl, om å trene, om å møtes på kafe på formiddagen i helgene. Faen heller skjønner han ikke at folk som har familie har andre ting å bruke fritida på??!! Vi har barn på 6 år, dvs at det er temmelig lenge siden sambo var i den tralten der, og han er faktisk ikke enormt interessert i å gå ut selv heller. Han er jo ute en gang i blant (og jeg også når jeg ikke er gravid), men at han ikke skjønner at han ikke må mase sånn (han sender gjerne et titalls sms til sambo enkelte dager, som regel går de slik "Hallooo? Hva gjør du nå??" "Nei, nå nekter du jo å svare igjen!!!" osv.) Helt meningsløst. Og det synes jo sambo og, men samtidig føler han litt ansvar for ham, føler jeg. Han har ikke så mange kompiser han fyren her da, og alle har dame og noen barn også.. Så skjønner at helgene er grusomt kjedelige fr ham, han er tross alt 34 år.. Men likevel. Så nå er sambo ute og "tar en øl" med ham da, og jeg blir mer og mer irritert for hver gang. sitter her da, med barnet lagt og et i magen og føler meg så jævlig "skjegget i postkassa" liksom.

Han haer enda en slik kompis, som riktignok maser mye mindre fordi han er sløv selv, og en bror som er singel og ute hver fredag og lørdag og han maser også mye om festing. Jeg har egentlig ikke noe større ønske her og nå enn at disse gutta får seg dame alle sammen så jeg kan få fred i sjelen når helga nærmer sge. I tillege r sambo dårlig å gi beskjed- har bedt om å få vite i god tid før helga om han ahr planer så jeg evt kan be noen på besøk og slipper være alene som 'barnevakt', men det får jeg som regel vite lørdag formiddag/ettermiddag da alle mine venner er opptatt likevel. Så blir jeg sittende her alene og jeg HATER det!!!!!

Dette må være det mest innholdsløse innlegget jeg noe gang har startet tror jeg, er jo null substans, bare en dunge min frustrasjon- men du så godt det gjorde å få ut grumset!!!!! Håper dere koser dere hjemme med sambo/mann i kveld. Satser på at den "ene ølen" ikke varer så alt for sent for vår del i kveld. PS- han pleier jo å være hj med meg, vi er veldig glad i hverandre, har det godt sammen og han tar aldri av med festing på noe vis, drikker ikke for mye og er veldig lojal og kjærlig. Men det er da som pokker at jeg skal bli sittende her og råtne alene pga den svære magen, kan jo ikke bare løpe på byen i morgen kveld jeg da... Så en dame hver til disse typene hadde gjort en kjærkommen forskjell for meg! Sitter liksom i saksa med denne magen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg så godt. Hvorfor kan ikke disse tafatte single mennene ta å få orden på sitt eget liv..Altså, det er jo bare koslig en kveld iblant, men det virker som om at mange av disse ikke tenker over at folk får seg familie og slår seg til ro....*grrrrrrr*

Skrevet

Urgs! Skjønner godt at du er frustrert / deprimert - alt samtidig. Du burde preke med han da og han burde preke med den såkalte kompisen sin. Sånnt fungerer det bare ikke. Så burde han avlaste deg mer nå og når barnet er født får du tar deg en tur ut iblant eller dere får barnevakt og kan da gå i sammen.

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Ja er det ikke typisk..

Hvordan hadde han reagert om DU hadde fløyet ut i helgene med single venninner? d sku tatt seg ut....

Tror han at disse kompisene gidder henge meg han når de får dame..

Og OVER 30år.. hadde skjønt det om de var 18-19... Hallo, går da ann å ha mer vett enn å skulle dra med seg en familiefar ut i helgene! Og at han gidder være med!? Er jo en grunn til at single menn drar ut, hva er hans grunn? Støttekontakt?!

åh blir bare så irritert.. Er liksom slik at bare for at vi er gravide er det SELVFØLGE at vi sitter hjemme og passer barna!

Skrevet

HI her. Takk for svar. Ja, ikke sant- vi er liksom litt "låst" i denne situasjonen. jeg er nå 6 mnd på vei, og han har jo ikke vært veldig mye ute dette halvåret, men tatt i betraktning at jeg ikke har vært ute i det hele tatt på den tiden så føles det liit kjipt. Dvs jeg går jo ut med venninner og spiser/på kafe, men det kan jo bare ikke sammenlignes med å gå på byen, drikke og komme sent hjem.

Når jeg ikke er gravid, har vi pleid å ha veldig lik fordeling på å ut (dvs jeg passer på det), og det føles veldig bra at jeg også har mine turer på byen, gøy i blant- men jeg skal innrømme at noen av mine byturer m venninner har jeg stelt i stand på pur trass, fordi jeg er lei disse turene han har ut m kompisene og maset fra dem. Jeg stiller egentlig ikke så stort spørsmål ved at han går ut en gang i blant, jeg synes jo også det kan være artig å gå ut m venninner en gang i blant. Og så har han dårlig samvittighet fordi han sier faktisk ofte nei til dem (de maser jo sånn) så føler han han må stille opp i blant, mens mine venninner har vett nok til ikke å mase på meg hver helg, så jeg "skuffer" liksom ingen.

Sambo sier han synes det er ok å sitte og ta en øl og prate m kompiser i blant, det er liksom slik gutter treffes tror jeg. Jenter er vel mer sånn av vi kan invitere venninner hjem på mat og skravle, det funker liksom ikke for gutta. Men jeg passer altså på å gå ut ellers, for å holde nivået "jevnt". Men som gravid er man jo i unntakstilstand og han trenger ikke 'frykte' at han blir sittende alene neste helg. Dessuten VIL jeg gjerne være hj med ham og, så blir litt sur når jeg skjønner han kanskje har lyst til å ut.

Sist helg maste han single "sløve" om å ha ham med ut for å feire bursdagen sin (har vært flere bursdager og julebord siste par mnd så jeg er ekstra lei akkurat nå). Men da holdt jeg på å tørne etter å ha passet sykt barn en uke, holdt på å bli gal, også sa han først på lørdag at han var bedt ut på kvelden!!! Da sa jeg bare at jeg måtte få litt luft for jeg holdt på å bli sprø- så tok jeg bilen og kjørte bare... Holdt meg ute til det begynte å bli for sent og dra ut for ham-var SÅ frustrert, da sendte han meg mld og sa han ikke gadd å dra ut (han vet jo jeg hater det, har snakket m ham om alt dette).. Følte meg temmelig hormonell og urimelig da (som "hindret" ham i å dra på bursdag), men var bare så utkjørt at jeg ikke orket en kveld til alene (han jobbet kveldene før). Kom hjem, la meg, og han kom og la seg inntil meg og sa han skjønte jeg var sliten og at jeg bare måtte finne på noe jeg hadde lyst til for å få opp energien. HAn er abs ingen urimelig mann, og han er ikke MYE ute, men jeg skulle ønske jeg kunne slippe disse meldingene han får fra kompiser fredag kveld med spørsmål om fest dagen etter.. Han føler det også litt kjipt overfor meg når han først er ute, sendte meg nettopp mld og sa hvor han er osv, og sier "tar siste bussen", så blir ikke senkv. Men ja, jeg bør kreve mer barnefri enn jeg har gjort da. Har liksom gjort meg selv til housekeeper her nå som gravid. Men han sier selvsagt jeg skal få tid til mine ting alene når jeg vil. Blir bare litt passivisert av formen og situasjonen..

Skrevet

Skjønner frustrasjonen.. Det positive i dette, er at mannen din høres ut som en kjærlig og omtenksom mann=) Godt er det=)

Skrevet

Åh så bra det ikke er bare meg som føler det slik ovenfor min manns kompiser.

nå er Mannen min flink til å si nei, men han er veldig lite flink til å gi beskjed i god tid i forveien når han skal ut!

Plutselig sitter jeg her med stua full av gutter som vorser.

Kunne tenkt meg ut en dag selv, men sånt går jo ikke når man bærer en barnehave i magen.

Skrevet

Hei. Kan dere ikke prøve å "spleise" disse single kompisene så de kan gå ut sammen da? =)

Skrevet

Hehe, godt forslag!!! Vi bure jo fikset kontakt mellom alle de single kompisene til mennene våre så kunne de ha guttekvelder uten familiefedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...