Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Var i en Cubus butikk (for de som ikke vet det er Cubus en skjedebutikk) og skulle ha et spesielt klesplagg. "Nei, det har vi ikke, men du kan jo prøve en av de andre skjedebutikkene" Sier dama som jobbet der. "Hvor tror du det er mest sannsynlig at de har det?" spurte jeg. "Tja, har sett det i mange av skjedebutikkene, så bør ikke være så vanskelig å finne" sier hun da. Hva er en butikkskjede, skjedebutikk og hvor mange butikker får man plass til i en skjede?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 butikkSKJEDE ? en skjede er vagina?? En KJEDE er en kjede... Eller??
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Damen sa butikkskjede! jeg har hørt mange andre si det også...
Smånetta 14.mai Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg vet ikke helt, men det er jo mye klager på prostitusjon midt på Karl Johan på høylys dag. Har ikke vært på Cubus på noen år, så jeg vet ikke hva de driver med der lenger...
AndreVonDrei Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Hahaha, akkurat som på den colgate-reklamen -der den lille tannbørsten sier til den store,360grader-tannbørsten at den også vil ha sånn SKINN og tungeskrape, hahaha. Jeg var i en gullsmed for å reparere en ring og damen sa de skulle sende den inn. Når hun visste noe mer skulle hun ringe meg så vi kunne ha en MONOLOG om hva som skulle skje videre. Jeg gapskrattet!!
zane Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Haha, så bra skrevet! Missforstå meg rett!! (lillemartemamma -igjen)
Turid Laila Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Hehe, en monolog ja, det er ikke verst. Ang. hovedinnlegget, vil tro at butikkskjeder er i samme sjanger som sjino, sjole og sjøttkaker.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Ja det er mulig det hockey, men hvorfor i helvete kan ikke folk lære seg å snakke ordentlig? høres så jævlig tett ut når de sier sånt. Hælle måne ass.
mamsemums <3 Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 sjartan sjørte til sjina for å sjøpe sjinakål...........
Delirium Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Glemte Sjartan å sjøpe sjyllingsjøtt når han var i sjina?
snartmammatil7 Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 Likte denne jeg " og hvor mange butikker får man plass til i en skjede?" Interessant spørsmål HI stiller her, he he
Voyeur Skrevet 2. februar 2008 #12 Skrevet 2. februar 2008 http://www.bodymap.no/products.asp?mainCatId=20&catId=95 Say no more.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #13 Skrevet 2. februar 2008 Haha... der var det i alle fall skjeder til enhver smak
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #14 Skrevet 2. februar 2008 Hørt om skjedekollisjonen i ****tunellen?? (kom ikke på et eneste tunell-navn) Skulle likt å se der ja.. hehehe
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #15 Skrevet 2. februar 2008 HANEkleivtunnellen Hihi... Sikkert mange HØNER der
mamma til twins Skrevet 2. februar 2008 #17 Skrevet 2. februar 2008 Vet du hva?! Folk snakker faktisk ordentlig. Jeg synes heller ikke det ikke høres bra ut når unger (eller voksne for den saks skyld) ikke klarer å skille på skj- og kj-lyden, men det er nå engang en del av språkutviklingen her til lands. I løpet en god del år så vil ingen være i stand til å skille mellom disse to lydene, og forøvrig vil alle skarre på r-ene også. Heeelt naturlig... :-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #18 Skrevet 3. februar 2008 og hva med en lysskjede til å ha på juletreet?
Ikkelektuell Skrevet 3. februar 2008 #20 Skrevet 3. februar 2008 Butikkskjede er en penere benevnelse på en prostituert dames kjønnsorgan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå