Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Åssen var dette??? forklar skikkelig
Nybakt_mamma=) Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 ring føden om du har mistanke om at du har det.. ingen vits i å la være.. Bedre å være på den sikre siden..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Hei, jeg hadde noe som kunne tilsvare dette da jeg var i uke 28. Det er vel kynnere som blir regelmessige og blir kanskje litt sterkere. Samtidig kjente jeg nedpress. Så måtte ligge mest mulig i ro, all bevegelse fremprovoserte dette. Spesielt løfting, så hvis du har tegn til det, så må du ikke finne på å løfte en eneste bærebose, eller noen ting. Hvilken uke er du i?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Hvor mange uker er du?? Sterke murringer i mage og rygg. magen strammer seg og vonde skjæringer i underlivet. Vis du er i tvil,ring FØDEN
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Jeg er i uke 28. Har stikksmerter øverst til høyre og bak på ryggen. Kommer og går. Ringte føden og fikk beskjed om å ta en dusj , spise og ta 2 paracet og ringe om noen timer. Magen er stein hard.. og lite følelse i høyrebein
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 trykka for fort.. lite følelse i høyre bein som noe presser på no nerve eller noe. Har som sagt snakka med føden. Men vil ha litt råd/erfaringer . Er ikke så særlig fan av føden her
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Ring de en gang til og se at du skal inn på sjekk.Dermed basta!!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Signerer anonym over her, ring en gang til!!! Masse lykke til:)
sydilla Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Hadde bare bortimot smertefrie (men ubehagelige) sammentrekninger (kynnere) som kom regelmessig med 4 - 5 min mellomrom og varte over 45 sek. Forlang en sjekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå