Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg lage ferdige flasker i kjøleskapet og varme dem opp i microen etterhvert. begynner å bli lei av å lage en flaske i gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

japp det kan du=)

har lest at noen her lager for et helt døgn av gangen, selv lager jeg 2-3 av gangen=)

koker vann, avkjøler det ligg for så å ha det i flasker å blande med mme pulver, skur på korka å setter flaskene i vannbad med kaldt vann for hurtig nedkjøling, for så å hive dem i kjøleskapet=)

 

funker fint her iallefall, er sikkert noen som er i mot det da men..

Skrevet

ja det kan du. Men noe jeg syns var like enkelt, var å koke opp 1,5 liter med vann om kvelden eller morgenen, tømme over på en 1,5 flaske (evt på tåteflasker) og avkjøle litt før jeg satte i kjøleskapet. Når poden var sulten, målte jeg opp vann, varmet det til ca 40 grader i micro, og tok pulver i og ristet. Vips, så var det ferdig :)

Skrevet

for at melka skal være ferskest mulig så er det beste å koke vann,måle opp på flasker avkjøle..så for å varme og ha pulver når det er mat...

det går jo ganske så fort...

Skrevet

Tusen takk alle 3. nå ble jeg litt lettet. :)

Skrevet

prøv deg frem så finner du nok utav hva som passer deg best=)

selv har jeg flaskebarn så her har vi prøvd litt av hvert for å finne den enkleste og beste metoden, hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...