blittmamma07 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Kan jeg lage ferdige flasker i kjøleskapet og varme dem opp i microen etterhvert. begynner å bli lei av å lage en flaske i gangen.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 japp det kan du=) har lest at noen her lager for et helt døgn av gangen, selv lager jeg 2-3 av gangen=) koker vann, avkjøler det ligg for så å ha det i flasker å blande med mme pulver, skur på korka å setter flaskene i vannbad med kaldt vann for hurtig nedkjøling, for så å hive dem i kjøleskapet=) funker fint her iallefall, er sikkert noen som er i mot det da men..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 ja det kan du. Men noe jeg syns var like enkelt, var å koke opp 1,5 liter med vann om kvelden eller morgenen, tømme over på en 1,5 flaske (evt på tåteflasker) og avkjøle litt før jeg satte i kjøleskapet. Når poden var sulten, målte jeg opp vann, varmet det til ca 40 grader i micro, og tok pulver i og ristet. Vips, så var det ferdig
Sommer & sol:-) Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 for at melka skal være ferskest mulig så er det beste å koke vann,måle opp på flasker avkjøle..så for å varme og ha pulver når det er mat... det går jo ganske så fort...
blittmamma07 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 Tusen takk alle 3. nå ble jeg litt lettet.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 prøv deg frem så finner du nok utav hva som passer deg best=) selv har jeg flaskebarn så her har vi prøvd litt av hvert for å finne den enkleste og beste metoden, hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå