Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 skal male leiligheten.. Er det noen risiko med dette? Maling lukter liksom litt skummelt....
Bullock Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Sørg for god utlufting hele tiden, så skal det gå bra. Spørs jo litt også hvilken maling du bruker, men gassene som oppstår er ikke bra uansett, så luft godt ut hele tiden. Går bare godt. Skal male barnerommet selv snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå