Mammaentillillesnusken Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 skal til trondheim snart og kunne tenkt å klippet og stripet håret, noen her inne som har noen forslag på noen bra salonger jeg kan dra til?
fox`y Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 jeg er veldig fornøyd me frisøren jeg går til på sjetneklipperi i sjetnemarka.har gått der siden 1999 jeg:) er ikke så dyre heller..
selfangerkjerringa Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Veldig fornøyd med frisøren som ligger vegg-i-vegg med apoteket på Leutenhaven
Mammaentillillesnusken Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 takker, søstra mi har vært endel på h2 og er fornøyd, men titta litt på prislistene dems, og dem virka ganske dyre, men det er mulig det er bare jeg som tar feil............
selfangerkjerringa Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Lett å finne er de også - gå ut fra Trondheim Torg ved Spaceworld, gå rett over gata og fortsett innover gågata til du får frisøyren på høyre side etter 50 meter.
Mammaentillillesnusken Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 ja, kanskje det, hva heter salongen og hvordan er prisene?
selfangerkjerringa Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 er det som er problmet, husker ikke helt... ifølge kartet skal det være Mistral AS Eller Hannes frisører... haha huff, du får vel heller gå for en annen anbefaling tror jeg Kos deg i trondheim da, flott by!
Mammaentillillesnusken Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2008 hehe...ja takker for svar allikavel:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå