Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Synes håret ser så fettete ut når jeg bruker olje. Noen som bruker shampo på småtrollene sine?
alvis Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jeg bruker samme shampoo på lillebror som på storebror. Jeg bruker Babyline sine produkter og er kjempefornøyd.
AE❤️ Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har brukt shampoo siden snuppa ble født for hun har så mye hår Vi bruker ACO.. (apoteket) Veldig fornøyd.. det er mousse shampo da.. veldig bra!!
Krokka og prinsessa Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 lillemor har masse fint krøllete hår som vaskes med babyline shampo. Kjempegod! Motvirker sånn belegg i hodebunnen også når du masserer med fingertuppene.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Babyline sin shampo er vi også godt fornøyd med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå