Gå til innhold

Shampo for babyer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes håret ser så fettete ut når jeg bruker olje. Noen som bruker shampo på småtrollene sine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker samme shampoo på lillebror som på storebror. Jeg bruker Babyline sine produkter og er kjempefornøyd.

Skrevet

Jeg har brukt shampoo siden snuppa ble født for hun har så mye hår Vi bruker ACO.. (apoteket) Veldig fornøyd.. det er mousse shampo da.. veldig bra!!

Skrevet

lillemor har masse fint krøllete hår som vaskes med babyline shampo. Kjempegod! Motvirker sånn belegg i hodebunnen også når du masserer med fingertuppene.

Skrevet

Babyline sin shampo er vi også godt fornøyd med ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...