allergibarn Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Vi gir barna dette når de såvidt begynner å vise tegn til forkjølelse, virker garantert. Ga en flaske til min mor da hun ble syk, og hun var såååå positivt overrasket - fra å være såååå elendig en dag til å være på jobb neste dag. Les her; http://www.medtech-pharma.no/produkter/detalj1.asp?ID=15 Det var dagens tips. God natt og god helg
FrøkenSprøken Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jepp, den bruker vi også, og vår lille røver er nesten aldri syk:) Anbefales på det sterkeste! Godt smaker den også, så han vil gjerne ha mer;)
dama Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 gammelt nytt egentlig... har prøvd å fronte det her inne et par år.. men det funker ikke for alle da... funker veldig godt for meg og jeg har holdt meg unna endel inflluensaer med sambucol.. og for de som synes smaken er kvalmende.. for den er ganske tykk... så er sambucus force akkurat det samme men i kapselform.. regner med at de fleste barn liker barneversjonen av sambucol... det som er cluet her er å begynne på de innen 48 timer etter at sykdommen er brutt ut.. for da stopper den raskt sykdomsforløpet.. tar man det seinere vil du kun halvere det.. men det er jo ganske bra det også...
allergibarn Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 gammelt nytt for deg ja - men det kommer jo nybakte foreldre inn hit hele tiden - må da jammen være kjekt å få noen tips?!
dama Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 slapp av slapp av... ingen som er ute etter å ta deg... veldig bra for deg at du har oppdaget sambucol, og kjempefint at det funker på dine unger.. vil bare legge til at det er aller best å ha fyllt opp alle eventuelle mangler på vitaminer og mineraler i bånn aller først... da funker det enda bedre... men det veit du sikkert..
skrotnissen Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 takk for tipset! dette visste ikke jeg nemlig.... da lærte jeg noe nytt idag også... sønnen min har vært syk i snart en mnd nå, feber 1uke, halsbetennelse 1uke forkjøla.... å nå kaster han opp.... kan sambucol være tingen for han når han klarer å holde på maten igjen? sånn at han blit litt mere motstandsdyktig? er liksom i bhg i 3 dager før han kommer hjem med en ny sykdom... stakkars gutten min ;(
FrøkenSprøken Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Da kan absolutt Sambucol være noe for dere. Sanasol er også veldig fint for å forebygge forkjølelser:) Her har vi en hel samling med forskjellige tilskudd og ekstrakter på kveldsmatbordet, og vi er nesten aldri syke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå