Gå til innhold

Kule støvler som ikke koster skjorta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som ikke er så glatte på våt snø?

Seriøst.. har bare ett par sko som passer om dagen (spesial kjøpt pga gravidteten og hovne legger).. Men de blirs å våte! I dag kjentes det ut som jeg vasset barbeint hjem fra bhg,,,!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gummistøvler og ullsokker:))))

Skrevet

JA, men vil gjerne ha noen litt kule gummistøvler :o)

Skrevet

Åååå gudbedre, jeg må lære meg til Å LESE ALT FØR JEG SVARER ALTSÅ!!!!

Nei, aner ikke om noen støvler som ikke koster skjorta:)

Skrevet

jeg bare må komentere den utrolige bra valgte overskriften din... hehe.. hvor ofte betaler man sko med skjorter? :P

Skrevet

Gjør alltid det jeg.. Er ikke det vanlig? Hva gjør du med mannens gamle skjorter??

Skrevet

sorel! har de selv og eeeeelsker de! De er kanskje litt dyre men verdt hver krone!

Skrevet

Som i støvler, eller vintersko?

Skrevet

Men jeg vil ikke ha vintersko.. hehe.. jeg vil ha støvler!!

:o)

Skrevet

jeg har de fra sorel, men de er jo utrolig tunge hehehe ekstra trim på tur liksom:)

Skrevet

lotp

ja, fy fader.. de må veie minst 5 kg og jeg går tur med pelsen i de! ekstra trim ja!! De er utrolig gode og varme da.

Stølver som i gummistøvler altså?! Ja, nej da vet jeg ikke. ;D Men sorellene mine er helt vanntette da. ;p

Skrevet

hehe.. har ikke mann vet du ;) men hadde jeg hatt en så hadde jeg helt klart byttet skjortenen hans inn i sko. kansje derfor jeg ikke har en? :P

Skrevet

Som i gummistøvler ja... kaller det bare støvler jeg.. hehe.. er det feil? Siden flere misforstod her..

:o)

Skrevet

Støvler for meg er vinterstøvler ja. Hehe. :D

Skrevet

hehe... ja hadde det bare gått ann.. her henger det sikkert 30 skjorter som ikke lenger blir brukt.. men kaste??? neeeeiii... kan jo hende han får bruk for de en dag :o/

Skrevet

Støvler er for meg alt som er høyt hehehe dvs ikke sko. Skoletter er halvhøye. Støvler er mere praktisk en støvletter.

Skrevet

du kan lage karneval kostymer av de.. hehe. så har du noe barna dine kan ha på seg de neste 15 åra..hehe

Skrevet

Er veldig glad i Ilse Jacobsen sine jeg, men de koster jo et par skjorter :-)

Skrevet

Ja de er fine, men skulle helst ha funnet noen som var hakket billigere. Synes 1000-1100 kr er for mye å bruke på vanlige sko, så på støvler er det vel egentlig uaktuelt, med mindre noen kjøper de til meg i gave...

(håper sambo surfer på nett på jobb nå..hehe..)

Skrevet

på økonomisko har de sånne halvhøye støvler i ulike farger. valgte meg noen røde. tror jeg betalte 149. sikkert ikke egnet til nordkalotten 365, men til bybruk er de gode nok.

Skrevet

Fins vel alltid noen greie støvler i lavpriskjedene og vil jeg da tro...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...