Gå til innhold

Noen som er fornøyde med nav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bodd i tre ulike kommuner, og har bare gode erfaringer med trygdekontoret. Får alltid barnetrygd i rett tid, og innkrevingssentralen klarer alltid å huke tak i min eks nye arbeidsgivere. De var dessuten veldig behjelpelige da jeg ble alene, og informerte meg om rettigheter jeg ikke var klar over at jeg hadde. Selv om de ved et tilfelle hadde kuttet utbetalingen til meg, pga en feil, må jeg si at jeg synes de gjør en god jobb.

Hva angår engangsstønad. Har man virkelig rett på å få den utbetalt i uke 26? Jeg trodde den kom automatisk rundt fødsel, i hvertfall gjorde den det her. Da jeg studerte og fikk barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd i den kommunen jeg bor i nå, men i den vi bodde i da førstemann kom var helt forferdelig...bare sure og irriterte mennesker som jobbet der.

Skrevet

"Engangsstønad utbetales vanligvis i forbindelse med fødselen/adopsjonen. Ved fødsel kan stønaden tidligst utbetales når svangerskapet har vart i 26 uker."

http://www.nav.no/page?id=330

Skrevet

jeg er stort sett bare misfornøyd med nav, men jeg tror i grunn at de bare er misfornøyde med meg også.. hehe

Skrevet

veldig fornøyd her jeg bor nå, da jeg bodde et annet sted synes jeg de var ulidelig trege og frekke.

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med nav, så jeg er veldig fornøyd:)

Fått alt jeg skal til rett til, og tiogmed blitt oppringt med beskjed om at jeg burde søke om konantstøtte med nr 1, siden hun fylte 1 år i juli, og ikke begynte i barnehage før i slutten av aug! Gjett om jeg ble litt satt ut da!

Skrevet

Har ingenting å utsette på nav, men så har jeg kun vært i kontakt med de ang. fødselspenger også da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...