Luna** Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Skjønner?? Skal forklare litt nærmere.... I hodebunnen på bebisen er det noe som ligner på tørr hud. Piller vi på detter det av, men de sitter fortsatt fast. Når hun har badet, drar vi hånduken bestem over, men de vil liksom ikke av likevel. Hjelper ikke å smørre, da huden er død....
mpb♥ Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Sønnen min har også sånn, hatt det lenge egentlig. Men jeg har ikke noen løsning på det da....
selma07 og engel Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Kan det være skurv? Gni hodebunnen med olje, badeoljen feks. La det sitt i i noen timer 3-4, bruk en kam, feks lusekam å skrap, gre det bort. Ha shampo i håret før du har vann i, masser og skyll ut. Når du har gort dette et par ganger så er det borte! Råd fra min hs!! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Dette tipset med å gni olje på hodebunnen og bruke luskam prøvde jeg på frøkna i dag og det funka kjempebra. Fikk bort all skurven. Brukte vanlig soyaolje og lot det sitte på i 15-20 minutter.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 hei,er det samme hvilken olje?? kikket inn her lurer egenlig på det samme som HI her:)
selma07 og engel Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Samme hvilken olje. Finnes en spesialolje på apoteket, men den kan virke etsende.. så ikke bruk den. Bruk olivenolje, badeoljen, soyaolje eller noe sånt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå