Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 meg og sambo var hos foreldrene hans, og bestemoren idag.. der fikk vi høre hvor slemme vi var å stakkars lillegutt som måtte gå igjenom med å være med å være med oss på kjøpesenteret i stormen i går. (inne hele tiden) og idag skulle vi til byen, men jeg fikk ikke lov til å ha med MIN sønn dit, for det regna.. jeg var rett å slett en dårlig mor!! hører sånne ting hver eneste dag, hold hodet riktig,han er sulten, skift på han. engang så skulle baby bli skiftet på der, så sa dem "kamilla skift på han" så sa jeg "ja sambo, gjør det" så fikk jeg "han? det er din jobb" rett opp i trynet.. jeg er så deprimert, de får meg til å føle meg som en dårlig mamma, jeg klarer ikke mer, gråter hele tiden, men sambo hjelper meg ikke ved å heve stemmen til dem! jeg orker virkelig ikke mer, å de hører ikke når vi sier det er vår sønn. da sier de bare "vi vet hva vi snakker om" oooofff :'( *felle en tåre*
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Skjønner meg ikke på kjerringer som deg. Har du ikke egen vilje eller? Hva med å si: "Hold kjeft, ellers kan du glemme mer besøk av oss!". Eller be samboeren din gi dem grei beskjed, ellers nekter du å være me dit fler ganger? Skjønner ikke at du gidder å LA dem tråkke på deg. Da fortjener du egentlig bare slik behandling.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 hva faen er det du tror? at jeg lar dem gjøre det? har sagt gang på gang på gang at det er miiiiiiiiiin sønn, at det er jeg som har gått med han i 9 mnd, å født han.. men kommer ikke inn! samboeren min har også sagt det, om vi så står å hyler til dem, men det hjelper heller ikke, så hva har du å si da?? det er ikke noe vi får gjort, så nå skal vi prøve å holde dem vekk fra han til de skjønner det, gjort det engang før, men hjalp ikke, skal vi se igjen.. så, hva er ditt neste svar da? takknemlig om du svarer, for da får jeg kanskje mer råd, om jeg kan prøve noe nytt!!
Capricornia Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Du får ta igjen med samme kjipe mynt, la være å reise på besøk, og gi beskjed om at det er fordi de er kjipe mot deg når du er der.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Da har jo du tatt rådet mitt da, så da ordner det seg! Du skrev ikke noe om det i innlegget ditt, så da trenger du ikke bitche fordi jeg svarer som jeg gjør, kjære deg! Hold dere unna til de sier unnskyld, eneste som hjelper vet du...
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 for det første; ikke la deg hisse opp av ludderet, det er akkurat det hun vil. For det andre......gjør det enkelt, si til dem at hvis de ikke kan lære seg og respektere din måte og oppdra din sønn på, kan dere ikke komme på besøk til dem, og de kan heller ikke komme på besøk til dere, så må de ta valget om hva de vil gjøre...... lykke til...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 neinei, bitchet ikke. beklager! men takk skal du ha setter pris på at du snakker med levra
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Ludderet da! nå er du jammen meg i gang igjen.. Hvor er dette filteret ditt? Tror du får gå til den andre personligheten din og si undskyld her nå.. Stygg du er... Snakket ikke vi om at du skulle gå på et annet forum å holde helvete?
samuraibeibi Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 lillemor og nurket og anonym 00:02 - nå må dere pakke piggene deres pent inn. Takk.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #12 Skrevet 2. februar 2008 Enig! er lei av at Ludderet får så mye pes! er jo dere andre som mobber! Ludderet har en måte å uttrykke seg på som veldig mange furter av fordi de bare vil ha en viss type svar som gnir puter opp under arma på de og smisker og duller syns det er helt greit at Ludderet svarer krasst tilbake - og her var det faktisk ikke noe "konflikt" i dialogen med HI så slapp av sutrehuer
oblix Skrevet 2. februar 2008 #14 Skrevet 2. februar 2008 Jeg hadde så klikka på svigers hvis de hadde sagt noe sånt. Kan ikke skjønne at du gidder å dra dit og pine deg selv. Du synes kanskje det er vondt å si fra, men du må bare ta deg sammen og fortelle dem åssen du opplever det.... Kan heller ikke skjønne samboeren din som ikke klarer å si fra skikkelig???? Dere får sette disse folka på plass, de burde lære seg folkeskikk og kanskje ikke bry seg så mye om åssen du gjør ting...
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 2. februar 2008 #15 Skrevet 2. februar 2008 Har kanskje litt med tonen i svaret til ludderet at noen av oss reagerer...' Synes faktisk det er ganske frekt og sårende og svare sånn til noen som allerede har sagt at de føler seg såret....blir ikke akkurat bedre av og få et svar som det ludderet gav først. Så nei, jeg pakker ikke vekk piggene mine. Synes Ludderet kan finne seg en annen tone, og ikke hogge hodet av alle som kanskje trenger litt hjelp og støtte, ikke krasse meninger, og harde ord....
*mamma*til*markus* Skrevet 2. februar 2008 #16 Skrevet 2. februar 2008 Kjære vene!!!! Akkurat nå så er det LUDDERET som svarete best her!!!! Selv om ho har vært dum på andre innlegg, så kan ho vel få lov å svare andre uten om å bli halshugd... Herregud!! Helt enig med deg, Ludderet!!
maria isabell Skrevet 2. februar 2008 #17 Skrevet 2. februar 2008 hun dama er ikke riktig klok...la din kjære ta gullet ut på trilletur og innviter hu på besøk.....snakk rolig og sakelig si det du føler og forklar hun at du ikke orker å ha kontakt mere viss hun ikke kan slutte å kritisere..prat med samboeren din om det først...trur det beste er å sitte seg ned å prate under 4 øyne...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #18 Skrevet 2. februar 2008 La vær å reis på besøk, dere blir jo sinte og skuffede bare. Om de spør hvorfor dere ikke kommer lengre er det bare å si hvorfor. Ikke sant? Det er jo ikke verdt det om dere skal føle dere som uslinger hver gang dere er der?! Go Luddret go Luddret!
duracellmamma Skrevet 2. februar 2008 #19 Skrevet 2. februar 2008 er så enig med ludderet (haha... kan kalle noen ludder uten at de klikker på meg ..... men som sagt... er enig.... bedre å si det rett ut en å gå rundt grøten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå