Gå til innhold

kan dere gå inn på drømmekjoler.com.

Anbefalte innlegg

Skrevet

så ser dere på kjoler,både brudekjoler og vanlige.

Kan dere si hvilke dere TROR passer til ei på 165 cm,mellombrunt hår og litt lubben?(noen kg ekstra på magen/hofter spes.)

Skal prøve alt jeg kan og gå ned noen kg føre jeg må bestille,Men greit å se hva man kan velge i event.Så jeg ikke driter meg totalt ut hehe

De spesialsyr etter str.

Skal se og prøve litt i butikker og da.men må jo begynne å titte vettu=)

Skal være til bryllup.Men skal ha et lite bryllup,hos sorensskriveren(eller hva det heter)og bare de nærmeste etterpå.Så jeg må ikke ha en typisk brudekjole! Aldri hatt den drømmen heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se etter en kjole med innebygd korsett, og vidt skjørt. Gjerne uten stropper, hvis du er fornøyd med armene/skuldrene dine:)

Skrevet

hold deg unna stroppeløs kjole om du har store overarmer eller svære pupper. Da ender du bare opp med en pupp som går hele veien rundt kroppen din...

halterneck er ikke noe særlig om du synes du har brede skuldre.. du ender opp å se ut som en bryter. hehe.

det du har ekstra på mage og hofter kan du trylle bort med et bra korsett, og da snakker vi ikke om et sånn brudekorsett som er designet for å se søtt ut.. det må gjøre jobben sin og være langt nok til at du ikke bare presser overskuddsfettet ned fra magen så det ender som en rull rundt hoftene..

Skrevet

Hmmm, lurer på om de syr noen av de barnekjolene i voksenstørrelser ... mange av de fineste var jo til barn :-(

Ellers synes jeg kanskje de "vanlige" kjolene ble litt overdådige dersom du skal ha et enkelt bryllup, men MA298 var fin, og passer nok bra dersom du har litt former. Er du tøff velger du MA294, du kan jo ev. be dem om å senke splitten litt ...

Lykke til!

(Brudekjolene har jeg ikke rukket å se på enda)

Skrevet

synes forøvrig den som het Gina var fiiiin om det ikke skal være et svært kirkebryllup. finner den inne på brudekjoler.

Skrevet

Takk for tips=)

Skrevet

Åh, vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men nå fant jeg drømmekjolen min! Og herregud for noen flotte priser da!

Maileen heter den jeg likte best, men jeg må slanke meg 20 kg for å se pen uti den hehe;)

Skrevet

Brudekjolen Violetta var veldig enkel og søt, og dersom du er fornøyd med armer/skuldre og ikke har veldig stor bryst tror jeg den kan passe fint!

Fikk lyst til å gifte meg med gubben en gang til jeg nå :-)

Skrevet

Oj... må ikke gi meg tips om sider som denne! ;) veldig mye fint, men veldig mye uten stropper ol... Jeg synes MA296 var utrolig fin!! Den vil jeg ha. Trenger bare en mann først, så hvis du kan hjelpe meg å finne det, blir jeg glad! ;)

Skrevet

Hadde det vært meg hadde det definitivt blitt Elis, men Valerie var også nydelig (og man trenger ikke være superslank for å kle den tror jeg).

Ellers vil jeg gjerne tipse om divakjoler.no også. Jeg synes det er mye fint der og prisene er absolutt til å leve med. Dessuten får man byttet tror jeg om kjolen ikke passer (eller man kan dra innom og prøve hvis man er i nærheten).

Skrevet

Det var flere fine som kunne passet der... Er det brudekjole eller vanlig du er ute etter? Uansett så er det lurt å velge halter hvis man har brede hofter, det balanserer inntrykket.

Skrevet

finner ikke den siden jeg:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...