Tjorven:-) Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hei! Er det noen av dere som har hatt barnebursdagselska for 1åringen? i så fall, hva gjorde dere og hva serverte dere? Og var gjestene omtrent like gamle som jubilanten? Og hvordan var "voksenselskapet"? Hilsen mamma'n til snart 1åring,
wirre;o) Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hei. Vi skal ha to bursdager. En med familie. Vi blir 20stk når vi er samlet. Skal servere pølser og lompe, muffins og prinsesseslottkake: http://www.freiahjemmekonditori.no/freiahjemmekonditori/page?siteid=freiahjemmekonditori-prd&locale=nono1&PagecRef=573 pluss at svigermor skal bake marengskake- og den er sinnsykt god. *snille svigermor* dagen etter kommer mine venninner med barn på 1- 1,5- 2,5 og 4. da skal jeg lage geletusenbein: http://www.freiahjemmekonditori.no/freiahjemmekonditori/page?siteid=freiahjemmekonditori-prd&locale=nono1&PagecRef=616
~Endorfina~ Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Vi gadd ikke gjøre noe så veldig voldsomt. Jeg bakte EN kake, men den ble missa, så den fikk stå i fred i kjøleskapet. Vi hadde nærmeste familie 5-6 stk på besøk og satte oss i parken og grillet og koste oss. Så det var ikke noe formelt eller voldsomme greier, men veldig koselig!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Vi skal ha fest for vennene hennes med foreldre på lørdagen, da blir det enkelt med boller og kake, så familien på søndag og da blir det faktisk også boller og kake ;-)
mai mammaen til to Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 her så inviterte jeg 5 venninner med barn på samme alder som snuppa.. i tillegg hadde noen av dem med seg eldre søsken også... så spiste vi pølser, kaker og is. så lekte barna litt rundt mens vi satt og pratet... de eldste barna gikk ut å lekte...
mai mammaen til to Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 så hadde vi to besøk med familien.. dette pga at sambo har to familier og vi har ikke plass til alle sammen... så vi hadde først et besøk der min mamma. pappa, bror, søster og hennes samboer og farmor kom. da spiste vi kaker og åpnet gaver. så etter noen timer så kom hans far med sin nye famlie og moren med sin familie... så gjorde vi det samme da og..
jente06OGgutt09 Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 vi hadde en barnebursdag for amalie, da var alle barna på aldern hennes.. serverte sjokolade kake og frukt:) hadde oxo voksen bursdag, med den nærmeste familien:) serverte pølser og lompe, oreo kake og en sjokolade kake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå