Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 altså at man dermed må bruke både dyne og sengetøy derifra
intensiv care Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Ja det stemmer sikkert... Er slik på "voksen"-sengetøyet også... passer kun til ikeas dyner.... litt idiotisk, men ikea er ikea da... ;o)
ie28 Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Ja, det vil jeg tro. Sengetøy og senger har jo egne størrelser som er ulikt det man får kjøpt hos andre forhandlere. :/
*enda et nusk i vente!:)* Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg tror det er noen cm breiere enn vanlig dyne str. så det passer vis du syr inn noen cm i siden.. det er jo veldig enkelt og greit vis du har tilgang på symaskin.. er jo gjort på under ett minutt...
lille oscar + bebis Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 men er sengene på ikea i standard størrelse? Vi skal få arve en madrass, og tenker å kjøpe sprinkelseng på ikea...
ie28 Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Ikea-senger har ikke standard størrelse dessverre
Mammapostei! Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70116002 denne er da 120x60 cm madrassmål på, som er standard str i ALLE butikker jeg har vært å sett på babymadrasser (Svane baby, osv.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå