Honningmelon Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hvor ofte vasker dere huset/støvsuger? Og hvor ofte tørker dere støv? Rydder gjør jeg vel flere ganger pr. dag.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Rydder: Hele tiden:) Støvsuger: 1 gang hver dag Vasker gulver og tørker støv: ikke ofte nok:)
M&MH Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 rydder også flere ganger per dag.. Vasker tørker støv en til to ganger i uka. Støvsuger to til tre:-) Litt ryddegalskap..mulig samboer blir gal av meg til tider!hehe
Sivalur Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Alt for sjeldent alt sammen gitt... blir nok vaskehjelp til høsten.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Rydder flere ganger for dag. Vasker og tørker støv hver fredag, og ellers ved behov Støvsuger hver dag. (har svart teppe på stua, så det blir mye rusk)
katty Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Her rydder vi hver dag, støvsuger annenhver dag og har hovedrengjøring 1 gang i uka, men småvasker litt etters i uka også. Jeg er altfor perfeksjonist:)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Rydder litt hver kveld. Har rydde kvarter der alle hjelper til. Støver- skikkelig hver 14 dag. Støvsuger 1-2 ganger i uken. Vasker 1 gang, bad og kjøkken skikkelig.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Rydder litt hver dag, og noen større sjauer innimellom. Vasker gjør jeg aldri men hun dama som gjør det kommer hver fredag, og tar kun gulver, toaletter og slikt den ene fredagen og støvtørk, vinduer etc i tillegg den andre fredagen. Støvsuge utenom det gjør jeg ved behov, koster daglig. (fnugg fra ved og slikt irriterende piss)
lillegutt mars o7 Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Støvsuger eller bruker tørrmopp ett par ganger i uken vel.. Tørker støv altfor sjeldent da jeg HATER å tørke støv!Vet ikke hvorfor ;-) Rydder hver dag. Vasker badet 1 gang i uken ( tørker litt raskt over flere ganger i uken,eller rett før besøk ;-) ) Gulvene vasker vi ikke ofte,men tørker vekk flekker.For parketten har ikke godt av vann.svigermor er vaskehjelp og de har en nydelig og skinnende blank parkett.Mor har vaskedilla og har en skikkelig stygg og slitt parkett.
Mom2Two Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Når jeg ser på svarene over her, finner jeg det best ikke å svare...:-p Neida, litt rydding blir det hver dag, støvtørking hver 14. dag kanskje, så tar vi en skikkelig vaskings en gang i uka med kjøkken, bad, bytter sengetøy osv. Støvsuger bare èn gang i uka jeg da, men tørker jo over under middagsbordet, for der ser det ikke ut etter et måltid...he-he.... PS: Ikke spør hvor ofte jeg vaske vinduene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå