Gå til innhold

Hvor ofte vasker og rydder dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte vasker dere huset/støvsuger?

 

Og hvor ofte tørker dere støv?

 

Rydder gjør jeg vel flere ganger pr. dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rydder: Hele tiden:)

Støvsuger: 1 gang hver dag

Vasker gulver og tørker støv: ikke ofte nok:)

Skrevet

rydder også flere ganger per dag..

 

Vasker tørker støv en til to ganger i uka.

 

Støvsuger to til tre:-)

 

Litt ryddegalskap..mulig samboer blir gal av meg til tider!hehe

Skrevet

Alt for sjeldent alt sammen gitt... blir nok vaskehjelp til høsten. :)

Skrevet

Rydder flere ganger for dag.

 

Vasker og tørker støv hver fredag, og ellers ved behov

 

Støvsuger hver dag. (har svart teppe på stua, så det blir mye rusk)

Skrevet

Her rydder vi hver dag, støvsuger annenhver dag og har hovedrengjøring 1 gang i uka, men småvasker litt etters i uka også. Jeg er altfor perfeksjonist:)

Skrevet

Rydder litt hver kveld. Har rydde kvarter der alle hjelper til.

 

Støver- skikkelig hver 14 dag.

 

Støvsuger 1-2 ganger i uken.

 

Vasker 1 gang, bad og kjøkken skikkelig.

Skrevet

Rydder litt hver dag, og noen større sjauer innimellom.

 

Vasker gjør jeg aldri men hun dama som gjør det kommer hver fredag, og tar kun gulver, toaletter og slikt den ene fredagen og støvtørk, vinduer etc i tillegg den andre fredagen.

Støvsuge utenom det gjør jeg ved behov, koster daglig. (fnugg fra ved og slikt irriterende piss)

 

Skrevet

Støvsuger eller bruker tørrmopp ett par ganger i uken vel..

Tørker støv altfor sjeldent da jeg HATER å tørke støv!Vet ikke hvorfor ;-)

Rydder hver dag.

Vasker badet 1 gang i uken ( tørker litt raskt over flere ganger i uken,eller rett før besøk ;-) )

Gulvene vasker vi ikke ofte,men tørker vekk flekker.For parketten har ikke godt av vann.svigermor er vaskehjelp og de har en nydelig og skinnende blank parkett.Mor har vaskedilla og har en skikkelig stygg og slitt parkett.

 

Skrevet

Når jeg ser på svarene over her, finner jeg det best ikke å svare...:-p

 

 

Neida, litt rydding blir det hver dag, støvtørking hver 14. dag kanskje, så tar vi en skikkelig vaskings en gang i uka med kjøkken, bad, bytter sengetøy osv.

 

Støvsuger bare èn gang i uka jeg da, men tørker jo over under middagsbordet, for der ser det ikke ut etter et måltid...he-he....

 

PS: Ikke spør hvor ofte jeg vaske vinduene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...