Holly❄️ Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Sa pappa. "Når dere var små var dere jo aldri syke". Kremt, neida, jeg hadde minst 4 kraftige ørebetendelser i året fra jeg var veldig liten og til jeg var 7-8 år. Og jada, ungene mine har dessverre vært mye syke.. mye feber og div. Men hva iallverden skal jeg gjøre med dette?? "Gi de mye c-vitaminer".... Haha... Pappa er ikke den eneste som har sagt noe, men vi er vel bare uheldige med og ha småttiser som er ofte syke da. De overlever fint likevel:)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Du, vet du, på det punktet er jeg faktisk litt hårsår. For her har vi vært mye syke, og fått sånne utrolig teite kommentarer. Fra MIN MOR. Får rett og slett kjeft når jeg sier noen er syke. Ja, veldig trøst når man tørker spy, vasker diareklær og full i feber får kjeft i tillegg. Argh, kjenner jeg blir sint på dine vegne En trøst at dere ikke er aleine?
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Får høre den vi også men ikke så mye å gjøre med i grunn, jeg gjør ikke akkurat tuppa syk med vilje Og tro meg, er vel i grunn vi som foreldre som er mest fortvilet over sykdom hos barna, ikke alle andre
alvis Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jadå....det får vi også høre. "Nå igjen, han er jo alltid syk".
Holly❄️ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 hehe, slik er det nesten her også. Han blir nesten irritert når jeg sier at ungene er syke... hvorfor bli sint pga det?? tror folk at jeg GJØR ungene mine syke? "Er det mugg i huset, tåler de ikke katten, er det for kaldt i huset??" Blir nesten gal av og til......
allergibarn Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Vi er sikkert heldige som har barn som "aldri" er syke, og er selvsagt utrolig glad for det. Men jeg er veldig opptatt av variert kosthold og tror det er medvirkende til friske barn. Men begynner de å snørre litt, gir jeg de Sambucol kjøpt på helsekost. Det virker garantert!!! Det styrker imunforsvaret, og kan brukes både forebgyggende og som kur. Det skal være veldig effektivt for "øre-barn" også. Les mer her; http://www.medtech-pharma.no/produkter/detalj1.asp?ID=15 Absolutt verdt et forsøk for dere som har barn som er mye syke! Koster 160 kr for flaska, men det er jammen verdt det. Det var bare dagens tips :-)
Sololight Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Her får jeg også høre det av hele familien. "Syk nå igjen?? Jeg synes det er noe hele tiden" Mens de i barnehagen har sagt at vi er heldige som har sluppet unna billig. Tror disse foreldrene våre husker det de vil huske og prater over seg jeg...
Holly❄️ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2008 Ja, men så har barna våre et variert kosthold også, så det er ikke noe slikt som fører til sykdom;)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Hehe, det har snuppa her også så tror neppe det er noe annet enn at hun har begynt i barnehage Men skal prøve det vidundermiddelet, hadde vært deilig å fått en hel uke på jobb hehe
allergibarn Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 det er verdt å prøve! Minstemann begynte i barnehagen i august, da var han 16 mnd gammel. Har kun hatt en ørebetennelse og vannkopper - ingen dager hjemme pga feber eller noe!!! Så vi er nok heldige sånn sett Jeg kjøper Sambucol Kids på helsekost, men finnes også på endel apotek. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå