kajfla Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 hvis jeg husker riktig så koster den 7800. samme som edge duo.
ormeynglet Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Vi kjøpte den for et par-tre uker siden, og betalte 7467,-
mumitrolletermammantilmille Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 jeg betalte ca 7500 for denne for to mnd siden.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 så kjekt, takk.. det er greit å vite. står mellom denne og simo softline kombi. hvem ville dere tatt? er bare 3 mnd enda, så vi venter til vi har flyttet med å kjøpe vognen.. ca i 7, mnd. håper de har den i tr.heim og...
ormeynglet Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er iallefall kjempefornøyd med Emmaljunga'n! Tenkte å kjøpe en trehjuling men heldigvis så slo vi det fra oss. Jeg syns Simo fjærer så voldsomt, og det liker jeg ikke selv om det sikkert er meningen at den skal gjøre det. Jeg kjøpte vogna på Bebito i Trondheim, så de har den her.
kajfla Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Jeg syns Emmaljunga og Simo er to veldig forskjellige vogner. Emmaljunga er veldig robust og kraftig og desverre tung. Men virker veldig solid, også syns jeg den ser ut til å ha veldig god kvalitet. Simo har veldig mye fjøring, og er litt nettere, men det er jo en vogn som har blitt produsert i "alle år" så den en nok god. også tror jeg den er lettere. veldig lurt å prøve de og kjøre de litt i butikken, så får du testa de.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Emmaljunga city cross er jo ikke tung og synes den virker robust og trygg og ikke minst er den pen :-) Så den vil jeg ha en gang i fremtiden tror jeg :-P
Mamman til 2 Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har bestilt min dritlekre beige og mener å huske at det kom på ca 8500,- med den fineste stellevesken
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 jeg har kjøpt emmaljunga edge duo kombi.. den er nesten helt lik, bare et par cm større i bagen, og at man kan snu håndtaket andre veien så du kan kjøre vognen i begge retninger.. så ville anbefalt å heller kjøpt edge enn mondial siden prisen er samme...
Mamman til 2 Skrevet 3. februar 2008 #12 Skrevet 3. februar 2008 Det kan du på mondial også, du må bare kjøpe det understellet som har den funksjonen
Mammapostei! Skrevet 3. februar 2008 #13 Skrevet 3. februar 2008 Stemmer Linda med Spiren ! Faktisk er Edge og Mondial helt like str messig også, er samme understellet og begge har akkurat samme funksjoner, det kommer an på hvilket understell du velger. Forskjellen er at Mondial har et mer klassisk utseende på bagen..... dvs. du slipper de urstygge snøringene som sikkert er døds "sporty", men d krøller seg inni meg bare jeg ser den. Jeg har altså valgt Mondial, men hver sin smak......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå