Gå til innhold

Dere som har en lat mann.... *sukk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere gitt opp å mase ang. husarbeid, eller maser dere konstant?

Og hva gjør han egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gitt opp helt..Han er flink med gutta, viktigst det.

Han gjør ting når jeg spør..Ikke store greiene..Går med søpla, går i butikken, vasker opp etter middagen

Skrevet

Lat er feil klassifikasjon, men glemsk og veldig lite hjemme.

Og jeg gidder ikke mase, det blir bare dårlig stemning.

Bordet han skulle tatt inn for meg i oktober står fremdeles ute i snøen osv.

Maser om det som haster mest, ting jeg ikke kan gjøre selv grunnet mage eller form...

Hva han egentlig gjør?! Tjener penger, lager middag (når han er hjemme) og vasker opp kjeler og slikt for det HATER jeg.

Skrevet

Ja nettopp derfor jeg heller ikke gidder å mase..Orker ikke krangle osv

Skrevet

Han blir bare flinkere og flinkere... Fra da jeg møtte han var han en veldig lat mann, nå hjelper han en del, men fortsatt er det jeg som gjør det meste, og det er helt greit, for han har gjort en stor forandring så jeg klger ikke :)

Skrevet

Her kan jeg ikke skylde på at han er lite hjemme heller. Kun lat OG glemsk.

Skrevet

For meg personlig så holder ikke argumentet om at mannen er flink med barna. Det vil han også væere om vi har delt omsorg:)

Skal jeg ta alt husarbeid er det fare for at jeg ikke har så mye overskudd og tolmodighet til barna. Enkelt og greit - jeg vil ikke risikere å bli en sur og bitter mamma.

Masing fungerer ikke. For oss er det faste avtaler om hva som skal gjøres innen en frist, og det gjelder oss begge.

Selvsagt er det ikke alle som føler seg så lite respektert om mannen min skulle overlate ansvaret for hjemmet bare til meg. VI er begge i arbeid, i perioder tar vi mer enn vår del om den andre har det travelt - men vi liker begge å drive på med våre hobbier og barna fremfor å gjøre husarbeid. Min mann vet også om hvis han hadde overlatt alt til meg hjemme over lenger tid så hadde vi ikke vært sammen livet ut. Vil ikke gi det inntrykket til gutta mine at noen må gjøre mer enn den andre fordi en part ikke vil - da viser en ikke respekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...