bever Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Det skal jeg. regner med at det ikke blir så mye fuzz om kjole og blomster ;-) men noen tips til hva gutta syns er ok?
Northernlights Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Svigerfar var min forlover ;o) Men nå hadde vi et av verdens minste brylluper,da =o)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Nope, men jeg hadde gutt som forlover og GLEDER meg til han er gifteklar. (noen som vil ha forresten, han er veldig kjekk!)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Me:) Til bror min og en kompis av meg. Litt om hva jeg har gjort: Hyttetur med fisketur, smakstesting øl/brennevin, paintball, matlagingskurs, konsert med favoritt bandet, fotball tur... Lagde et dyrt og et billig utdrikkningslag - veldig forskjellige vennetyper. Var med å ta ut dressen, men bruden hadde gitt meg beskjed hva jeg skulle finne:) Jeg storkoste meg.
Northernlights Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 bever;når det gjelder kjolen din,så går det vel an å spørre bruden om råd? Her i USA er det bruden som bestemmer hva alle forloverne (bridesmaids) skal ha på seg. Og det pleier være en fire-fem av dem, noen har flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå