Gå til innhold

Flere sykemeldte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter barn nr. 2 i midten av september. Har vært sliten, svimmel og kvalm de siste 3 ukene og nå har legen min sykemeldt meg i tre uker. Er det flere her som er sykemeldte pga lignende symptomer eller klarer dere å komme dere gjennom hverdagene med plagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg er sykemeldt, har vært sykemeldt siden 08.jan. og er det frem til 12.februar i første omgang.

JEg venter nummer tre i slutten av august:-)

Har vært veldig plaget av ekstrem svangerskapskvalme og oppkast siden jeg var 6 uker på vei. (Er 11+4 nå) Var innlagt på sykehuset i noen døgn med intravenøst.

Nå går det greit så lenge jeg holder meg MYE i ro, sover MYE og tar kvalmstillende:-)

Skrevet

hei ble sykmeldt jeg å pga oppkast, har termin aug/ sept , hvilken kvalmestillende bruker du ?

Skal ha nr 4

Skrevet

Hei:)Akurat det samme med meg,venter barn nr 2 i midten av september:)Kvalm,sliten,trøtt og svimmel!Sykmeldt 50%,kommer nok til å være det en stund til-har ikke kjangs å jobbe 100% i denne formen her!!!Lykke til i svangerskapet,håper vi snart blir bedre begge to!!;)

Skrevet

Jeg er sykemeldt jeg og... Vært fra 4 januar og er til 5 mars nå.... Den første jeg fikk var fordi jeg var litt dårlig og redd pga jobben og redd for å miste, så fikk jeg ny nå, fordi jeg ikke hører noe fra sjefen om å tilrettelegge, tydeligvis at de ikke klarer det.. Så da kan jeg ikke være på jobb.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...