Oslomor76 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg venter barn nr. 2 i midten av september. Har vært sliten, svimmel og kvalm de siste 3 ukene og nå har legen min sykemeldt meg i tre uker. Er det flere her som er sykemeldte pga lignende symptomer eller klarer dere å komme dere gjennom hverdagene med plagene?
Kjærlighet <3 Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Heisann! Jeg er sykemeldt, har vært sykemeldt siden 08.jan. og er det frem til 12.februar i første omgang. JEg venter nummer tre i slutten av august:-) Har vært veldig plaget av ekstrem svangerskapskvalme og oppkast siden jeg var 6 uker på vei. (Er 11+4 nå) Var innlagt på sykehuset i noen døgn med intravenøst. Nå går det greit så lenge jeg holder meg MYE i ro, sover MYE og tar kvalmstillende:-)
Silje123 Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 hei ble sykmeldt jeg å pga oppkast, har termin aug/ sept , hvilken kvalmestillende bruker du ? Skal ha nr 4
prøveigjenn Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Hei:)Akurat det samme med meg,venter barn nr 2 i midten av september:)Kvalm,sliten,trøtt og svimmel!Sykmeldt 50%,kommer nok til å være det en stund til-har ikke kjangs å jobbe 100% i denne formen her!!!Lykke til i svangerskapet,håper vi snart blir bedre begge to!!
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Jeg er sykemeldt jeg og... Vært fra 4 januar og er til 5 mars nå.... Den første jeg fikk var fordi jeg var litt dårlig og redd pga jobben og redd for å miste, så fikk jeg ny nå, fordi jeg ikke hører noe fra sjefen om å tilrettelegge, tydeligvis at de ikke klarer det.. Så da kan jeg ikke være på jobb.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå