Hilsen Aud Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Frem til han var 4 mnd sov han praktisk talt natten igjennom, noe som var veldig behagelig for meg og sikkert for han også (?). Den siste måneden har han derimot begynt å våkne veldig ofte om natten. Nå er han straks 5 mnd og får mat ca 21, 01, 03, 05, 07. Før våknet han kun kl 5, evnt litt senere. Spiller det noe rolle for han om han våkner så ofte? Eller er det ubetydelig for hans trivsel og velvære? Jeg kan alltids takle disse nettene en stund til, men hvis HAN får det bedre av å - forhåpentlig vis- sove lenger av grøt - da kan jeg jo begynne med grøt for HANS skyld.... Eller?
engajente Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 jeg ville tro at han har godt av grøt, er ikke noe gøy å våkne sulten. startet med ekstra måltider så fort alexander våkna på natta og var sulten. men det var fra 6 mnd alder.
amandita Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har jo en stakkars 'hungryboy' som ALDRI sov noe nesten før 4 mnd, da jeg ENDELIG kunne begynne med litt graut.. Har alltdi gitt ekstra stor flaske ekstra mme (fullammet resten) på kveld for å fylle opp, og 'virket' ikke før etter ca 2-3 mnd. Da han ble 3+ begynnte han plutselig å sovne kl 21- ca 02-04 amming, og så igjen til ca 08. Da han ble 4 mnd fikk han først litt grøt på dag for å prøve, og noen skjeer på kveld i tillegg til flaske. Alltid pupp også. Da sovnet han plutselig kl 19.. Våkner nå mellom 2-6, men mest kl 6. Noen ganger vil han ikke sove mere, andre ganger til neste n 0830. Får nå grøt ca 12-1230, og middag (potet/gulrot pure) ca 1630, og flaske 1830. Såå happyboy pga endelig METT
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 prøv med grøt elle middag for begge sin del:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå