balsam Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 er 21 uker på vei, og vekta viser 10 kilo mindre enn før jeg ble gravid.. de første kontrollene lå jeg høyt oppe på symfysemålene, så høyt at legen lurte på om det kunne være 2 der inne.. men nå har den bare gått ned og ned... føler at magen har krympa oxo.. blir litt bekymra jeg..noen som kan komme med erfaring eller bare beroligende ord...???
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Kjenner du liv da? Hadde tatt en telefon til føden jeg for og fått det skjekket.
balsam Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 kjenner liv ja.. men fikk beskjed om at jeg kunne ikke kjenne like mye denne gangen fordi morkaka lå på fremsiden.. men kjenner liv hver dag..=)
Dozer Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 jeg er 29 uker på vei og har gått ned 14 kg til nå. Først lå jeg over streken, så på den og nå er jeg under! Når jeg fikk jenta mi for to år siden flata sf-målet mitt også ut etter en stund så da var jeg på flere UL før de fant ut at de satte meg igang ca 3 uker før termin. Denne gangen skal jeg til veksestimering om 2 uker for å sjekke hvordan ting er. Men legen sa at så lenge frøkna er aktiv skal jeg ikke bekymre meg. Legen sender deg sikkert på UL hvis han er bekymret. Jeg ble ihvertfall sendt med en gang de så det sist.
balsam Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 ok..=/ da får jeg bare stole på det da=) jeg gikk ned i vekt med snuppa oxo, men lå alikevell høyt på symfysemålene hele svangerskapet...
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Hvordan i allverden har det seg at dere går ned så i vekt? Hyperemesis?
balsam Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2008 har bare kastet opp 5 ganger dette svangerskapet.. så jeg vet ikke.. spiser det jeg vil og trener ikke... så jeg aner faktisk ikke jeg...=) men for all del...så lenge babyen har det fint er jeg bare glad til... trenger ikke de ekstra kiloene..
Dozer Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Jeg kasta opp mer eller mindre hver dag frem til uke 16, etter det ble jeg operert for gallesten, etter det fikk jeg en brokk i mellomgulvet som gjør at jeg har enormt mye halsbrann og flere sår i spiserøret, ergo er det ubehagelig å spise. Prøver å spise så mye som mulig, men det eneste som er ganske greit er brød med leverpostei og melk.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Huffda Dozer, ukult når man i tillegg er gravid. Hmmm, jeg skulle gjerne gått noed noen kilo, men da tar jeg den andre nevnte varianten her:p Hihi... Spis alt man vil og gå ned, uten trening. *drømme*
balsam Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2008 er bare sånn nå når jeg er gravid.. til vanlig legger jeg på meg av å se på en sjokolade... og er laaaaangt i fra tynn.. er 30 kilo siden jeg så trivselvekta...=(((
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Du burde jo satse på masse graviditeter på rappen du da;) Hihi... Apropos sjokolade *forsvinne på kjøkkenet*
balsam Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. februar 2008 ja..kanskje det=) og hvis jeg er riktig heldig får jeg så mange små at jeg ikke har tid til å spise i det hele tatt..=D
giggsi Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 Jeg ville tatt kontakt med føden for å få en ekstra ultralyd og fått målt babyen. Jeg hadde vært bekymra.Klem fra mammen til en annen Ida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå