-Hengebuksvinet- Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Møtte en dame i dag, som kjørte rundt med en 2-3 åring krypende rundt i pasasjersetet foran. På en mye trafikkert vei, og jeg tok meg selv i å måtte kikke et par ganger ekstra inn i bilen hennes. (Måtte stoppe i et kryss, så fikk god tid til å sjekke forholdene ;-) ) Bryr meg som regel ikke mye om hva fok velger å gjøre, men dette synes jeg er grovt. Det er jo ofte lite som skiller mellom liv og død, og da bør man vel ta sine beste forholdsregler?
allergibarn Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Helt enig. Har ei venninne som også gjør det med barna sine, minste er 5 år. Tenk så ufattelig dårlig samvittighet man får når noe skjer!!! Og det kan like godt skje på de små turene. Det er ufattelig EGOISTISK å ikke gidde å feste barnet. Tenk om barnet blir ufør resten av livet, og det er DIN skyld som ikke sikret det. Da fpår man vel ikke noe på forsikringen heller.... men alt for mange tenker "det skjer ikke meg". Men det skjer ulykker HVER eneste dag - neste gang kan det være deg!!!!
~sjiraff~ Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Det er faktisk ulovlig, og du kan fint ta en tlf til politiet. Er det i Oslo kommer de på flekken om de kan..
-Lin Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Da jeg henta snuppa i barnehagen i dag, fikk jeg hakeslepp! Vi skulle gå ut av porten. Det var ei mor med tre barn som gikk ut før meg, og plutselig sier hun; dere kan få lov å sitte uten sele i bilen hjem igjen hele gjengen. Ungene jublet og sprang til bilen... Er det slik du er snill med barna dine tenkte jeg. Skulle sagt det høgt!
-Hengebuksvinet- Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 Ja, det var virkelig et nymotens belønningssystem ;-(
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Jøss, for et fantastisk belønningssystem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå