Gå til innhold

POOOOF!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så full av luft! Som om magen ikke er stor nok fra før.

Hva skjer???

Jeg letter snart!

Åh, frustrasjon:) he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, vet det!! så slitsomt!! lagt på sofaen i natt for og ikke holde mann og barn våken for det braker noe helt grusomt når det først begynner...såå lei av treig fordøyelse og anet magetrøbbel:(

Skrevet

Poof her også :-D I begge ender... Hvor kommer lufta fra tro???

Skrevet

Huffda!!

Det skal bli godt å få sin normale mage tilbake altså!

Det positive er jo at all denne lufta ikke synes nå som magen er stor uansett:) ha ha!

Hadde jeg ikke vært gravid nå ville jeg iallefalls ett ut som om jeg var 6 mnd på vei.

Skrevet

ja, også begge ender? Hvordan er det mulig.... Hver kveld eser jeg ut og opp.

Skrevet

Jeg "burper" i starten :-o, og litt senere letter jeg fra bakken for å si det på den måten :-D Heldigvis har jeg mer kontroll på "jetmotoren" etter å ha drevet intens klemmetrening nedentil...

Skrevet

Kjedelig!

Jeg også har blitt veldig "fløffi" de siste tre dagene. Utrolig slitsomt og frustrerende. Treg mage har jeg også. UÆÆÆÆ, nå vil jeg bli ferdig med dette svangerskapet!

Skrevet

Det værste er at jeg er nødt til å spise kveldsmat for å ikke døøøø av sult i natt.

Det betyr bare meeer luft, meer halsbrann og en delvis stagget med absolutt tilstedeværende kvalme.

Urp

Få denne ungen ut, jeg har termin i morgen:)

Skrevet

Biola hjelper veldig bra på slike mager, i hvertfall min!!!! Sliter med det samme, og merker når vi er tom for biola ;-)

Prøv. Lykke til!

Skrevet

Kjenner meg dessverre igjen her ja:-(

Verst er det hvis vi er sammen med andre folk, da får jeg ikke "sleppe løs" lufta etter hvert, og det bare bygger seg opp... Blir forferdelige luftsmerter, og det blir nesten slik at jeg kvier meg for å være sosial...

Vel, snart er det slutt på dette:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...