Alexandra69 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Symptomer: stikninger siden en uke etter EL, blir ofte kald på beina, og fryser lett ellers, spenninger og kløe i tennene, murring i korsryggen og litt ømme og tyngre pupper fra og med i går kveld. Jeg er så spent at jeg holder på å gå på veggen... Er på dag 14 med høy temp i dag. Prøveperiode 9 med laaange sykluser. Dette er den 5. med påvist EL. Wish me luck!
martine68 Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hei Alexandra69. Er det ingen som har ønsket deg lykke til da? Får gjøre det jeg da. Masse lykke til med testing og håper du har spire i magen. Når skal du teste? Er tempen fortsatt høy? Hvis du har tempene dine i FertilityFriend kanskje du kan legge ut lenke til tempene dine. Artig å se på et tempkart som kanskje resulterer i spire. Mine har nemlig en tendens til å stupe sånn rundt dag 14dpo. Krysser fingrene for at du nå sitter med en positiv test. Klem fra
Dotten Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Masse lykke til Har du testet enda?? Spennende!!!!
Veslesnuppa Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Slenger meg på lykkeønskningene:) Spennende!!
Alexandra69 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2008 Meg igjen her! Jo da, den satt den. Er veldig veldig veldig glad nå. Men som mange før meg har sagt på denne siden: "38 er da ingen alder" ) Nå får jeg håpe at den lille huleboeren klorer seg fast, og at hulen min er et godt sted å være frem til oktober. Jeg har ikke vært her så mye i disse prøveperiodene. Dvs. jeg leser, men jeg skriver sjelden. Jeg mistet sønnen min i oktober 2006. Han var da litt over 1 år. Sorgen og savnet over han har vært altoppslukende, og jeg har hatt lite eller ingenting å gi tl andre i denne perioden etter at han forlot oss. Og redselen for at jeg ikke skulle få oppleve å bli mamma til flere har ikke gjort meg så veldig "sosial" egentlig. Lykke til alle dere andre inne på sidene her. Håper hver og en av dere lykkes.
soleia Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Hei Alexandra! Gratulerer så mykje! veldig kjekt å høyre at du lykkast. Håpar spiren klorar seg godt fast fram til Oktober, det har du fortent etter alt du har opplevd. Lykke til med ein veksande mage!
*anki * Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Gratulerer så masse til deg Alexandra69. Så suverent at den sitter. Selvfølgelig skal den vokse og spire i magen din. Det er nok en suveren plass å være for vidunderet ditt... Så leit å høre om gutten din. Synes det er utrolig at man greier å komme seg gjennom noe sånt. Går ikke an å forestille seg det når en ikke (heldigvis) har opplevd det selv. Lykke til med magen... Et tips til koselige sider her inne er gravid moden alder. Der snakkes det om litt mer hverdagslige ting enn det gjøres f.eks inne på terminklubber og 1.tri. Kanskje vi chattes der inne? Jeg er gravid i 7. uke men har begynt å blø. Må komme meg på ul til uka for å få sjekke ut om det er noe liv der eller ikke.
Beth Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Gratulerer så masse! Men du må ikkje gøyme så gode nyhende langt nede i ein tråd Skriv nå eit eige innlegg, da! Klem frå
martine68 Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Så deilig at spiren endelig satt. Skjønner godt at du har hatt det utrolig tøft etter at du mistet gutten din. Tillat deg selv å føle glede over spiren nå. Håper du får et flott svangerskap Alexandra69. klem fra
KaWi Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Graulerer =) Koselig at spiren sitter. Den satt hos meg også Fikk vite det i dag, og jeg er også 38 år gammel. For meg så er dette min første, etter en SA i november. Forsatt veldig tidlig, men føler at denne gangen går det bra =) Håper at det går bra for deg også, og kos deg med graviditeten.
precious baby Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 I wish you goodluck!!! det skal gå bra Hilsen precious baby.
Dotten Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 Så kjempeflott å lese at du er gravid da Alexandra69.... Gratulerer så masse og ønsker deg all lykke til med spiren og den voksende magen! Ufattelig trist å lese om det største tapet i verden....! Jeg synes uansett at du er et flott og sterkt menneske som har kommet deg noenlunde videre etter en så stor sorg. Jeg har heller aldri opplevd det å miste et barn, men kan til en ørliten grad prøve å innbilde meg hvordan det må være, og sånn jeg tenker nå, hadde jeg satt meg ned og ikke orket å reise meg igjen.....! Men den lille englegutten din blir aldri glemt. Det skal du være sikkert på. Han sitter nok der oppe på en liten stjerne og passer på mamman og pappan sin Stoooor klem
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 Gratulerer så mye! Husker nicket ditt fra tiden jeg selv forlot dette forumet. Jeg har nå fått en liten sønn og mistet selv halvveis i et svangerskap før det. Heldigvis slår lynet nesten aldri ned 2 ganger på samme sted. Gleder meg på dine vegne.
KMB Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer kjempemasse. Fantastisk! Jeg sier som de har sagt over, lynet slår ikke ned samme sted 2 ganger. Jeg driver og innbiller meg at du er samme person som forrige gang (for 3 år siden) testet deg i pausen mellom idol, og hadde et veldig problematisk svangerskap med fødsel i uke 20? Det er mulig jeg er helt på jordet! Men uansett har jeg fått en datter som er 15 måneder nå (ble gravid med en gang (2 ganger, en abort!) etter at jeg begynte med progesteron krem (hadde østrogendominans)) - og med mine 4 barn er jeg nå helt ferdig :-) Massevis av lykke!
Akki42 Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 masse lykke til Alexandra69 skal teste om en uke jeg.kjempespent:O))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå