Amonym i dag Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og er veldig glad for det da naturligvis. Vi har allerede booket dato for bryllup, mye er planlagt, og på dagen har jeg regnet ut at jeg er ca 7mnd på vei...... Noen som har erfaring med hvordan det har gått? Tips, råd eller noe å si? Og hvilken kjole har/hadde dere??
maria isabell Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 vil være 4 mnd på vei når vi gifter oss...har inntilsittende kjole som de syr inn trekanter på sidene og syr ut alle sømmene....håper det går,ellers er det vanskelig å finne gravide brude kjoler...det finnes kjoler med høyt liv som er laget slik at en kan sy de mye ut....i mitt bryllup vil eg ha oppmerksomheten ikke magen,kommer nok til å sjule den litt under sermonien,skal ha en stoooor bukett...men under middagen skal vi fortelle alle den gode nyheten...
Mininni Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jeg var i uke 25, det gikk kjempefint! Hadde en "vanlig" kjole som jeg fikk anbefalt i brudesalongen, vet om flere som har hatt det -f.eks kjole med empireliv. Min hadde ikke empireliv, men snøring i ryggen, så den gikk greit å tilpasse. Hadde en kjempeflott dag, kunne ikke gått bedre! Pass på at du får nok drikke,mat og hvile underveis, og at du har en GOD stol under middagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå