Gå til innhold

noen som driver og byr for tia!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

på hus altså...

hvordan pleier startbudet ligge i forhold til prisantydning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Byr ikke akkurat nå men har kjøpt min andel leiligheter/hus opp igjennom... :)

Sånn som markedet er nå - altså kjøpers marked, det er vanskelig å få solgt - så ville jeg begynt et stykke under prisantydning. Hvor mye under kommer egentlig helt an på hvordan huset er, hvor mye oppussing som trengs og hva prisantydningen er.

Skal du selge eller kjøpe?

Skrevet

Vi er på husjakt nå, skal på to visninger i morgen. Begge ligger på 1,5 og etter å ha lest komplett salgsrapport (uten å ha sett huset ennå) så har jeg kanskje tenkt 400 000 eller noe under takst. Får se i morgen om vi i det hele tatt vil by noe da.

Skrevet

Jeg ville begynt ca 100 000 under jeg :) det gjorde vi når vi holdt på og var flere vi kunne fått for den summen.

Den vi endte opp med måtte vi gi 100 000 mer enn takst for da, men den ville nok gått for enda mer om markedet var som i fjor sommer for eks.

Skrevet

jeg skal kjøpe, for første gang, og helt alene! :-D

Skrevet

Boligprisene steg fra ktisk nå i januar.. Og her i kommunen selges det meste til eller over takst. Er bare noen unntak (som vårt hus :o() som ikke blir solgt til takst.

Og ikke se bare på prisantydningen, se på taksten også..

Og husk at en skambud ikke nødvendigvis er så lurt om det til slutt står mellom deg og en kjøper til..

Skrevet

Mami, vi har ikke tenkt å kjøpe hus i et så populært område som dere har kjøpt. Ute på landet og en del som må gjøres med huset. Får se i morgen, gleder meg til å dra på visning! :)

Skrevet

Oi, så spennende!!!!!!!! Det er rette tiden å kjøpe nå vil jeg tro. Begynn lavt og ha iiiiiiiiiiis i magen!! Du kan alltid finne en annen leilighet, finnes mange fine steder å bo. Selger vil nok også prøve å ha is i magen. Se om du kan google selger på nettet og finne ut om de allerede har kjøpt noe nytt. Det har de jo mest sannsynlig, og da er de mer avhengige av å selge. Så da spørs det bare hvem som klarer holde seg lengst.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...