pusi og lille pusi:) Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 baby sparka før første gang i dag!! har ikke opplevd nåkka så gått før:)
2.runner.up Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 D er så digg me spark! I dag morges lå eg på den ene siden i sengen, så snudde eg meg ganske raskt over på den andre siden. Då ble lille mor irritert tror eg! Hu begynte å romstere rundt for å flytte seg til andre siden! Jeg kjente hode hennes som stakk ut, samt armer og ben! d va helt merkelig!! jeg fikk liksom " tatt" på henne! og så når hu hadde funnet en ny stilling ble d stille igjen! følte mg litt slem! Men eg måtte bare le, for hun var var så søt inni der! jeg er 23 uke:-)
pusi og lille pusi:) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2008 hehe, ja d hørtes litt arti ut ja:) kose mæ skikkeli når kjenne liv der:)
prematur chris Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 ja jeg kjente det i går var en utrolig herlig følese
morijuni Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Greier du å kjenne på magen hvor hodet og ryggen ligger?Jeg er i uke 23. Jeg kjenner tydelige bevegelser gjennom hele dagen og har de siste dagene også lært meg å se på magen forskjellen på det som er spark og det som er hode og rumpe når ungen beveger seg. Men jeg kjenner ikke ungen når jeg tar på magen. Når har dere andre kunnet gjort det?? (Jeg er normalt slank så det er ikke det som er i vegen)
pusi og lille pusi:) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2008 æ har ikke kjent ongen med å å ta på magen.. men så e æ ikke så langt på vei ennå da... e 17 uke på vei på onsdag:) kjenne mest at den snik sæ borti magen.. eller kossn man ska si d:) glede mæ t den blir mer aktiv å man kan kjenne den:)
Mammamia77 Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Deilig følelse å kjenne liv:-) Begynte å kjenne liv for ca 2 uker siden, er nå i uke 21. klarer ikke kjenne forskjell på arm, bein og hode, men små deilige dunk holder i massevis for meg :-)
pusi og lille pusi:) Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. februar 2008 ja trudde aldri at d sku være så utroli deili å kjenne babyen i magen! alt forandra sæ den dagen da æ merka den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå