Gå til innhold

Da er jeg klar! Med lommelykter, telys og ved...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her knekker trærne i endinga. Så langt er all gatelys borte, men strømledningen får seg en smell innimellom, så det er bare å vente :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stygt og si det, men det det hørtes koslig ut..

Skjedde for noen år siden her også, vi koset oss gløgg ihjel foran peisen, stearinlys overalt og lå godt under dyne.. herlig;)

Skrevet

Syns også det hørtes koselig ut. ;o)

Her koser vi oss med telys og fyr i peisen, snør litt innimellom, men lommelykta ligger i boden. ;o)

Skrevet

Men jeg er alene med 2 unger på under 2 år. Ikke ferdig med å måke heller, så denne gangen er det dessverre ikke så kos :) Gleder meg veldig til mannen kommer hjem nå ja!

Skrevet

Hvor bor du hen du da? Vi har alltid telys tent om kveldene etter det er mørkt. Lommelykta ligger på plassen sin i gangen, og det er ved i vedkorga. Vi bor et sted der "vær" handler om mer enn frisk bris til hverdags, og strømmen kan komme og gå etter eget forgotbefinnende.

Skrevet

åh...heldige som har peis :(

Det skulle jeg ønske at jeg hadde også.

Skrevet

Bor nord i Akershus jeg, rett utenfor oslo. Skjer hver vinter dette altså, men med varmepumpe har jeg blitt litt slapp med veden. Dessuten er jeg alene hjemme og da har jeg mer enn nok med huset og måking etter at ungene har lagt seg, altså liten tid til telys kos.

Skrevet

her jeg bor er det direkte DUMT å ikke ha mulighet for vedfyring :)

Skrevet

hehe, var ikke telyskos jeg tenkte på nå :) I vinterhalvåret tenner vi telys på strategiske steder på kveldene så vi ikke blir sittende i stummende mørke når strømmen går. Merk: NÅR strømmen går. Ikke HVIS.

:)

håper du snart får avlastning, ikke gøy å være aleine med ungene i styggevær...

Skrevet

Her er det hvis, gudsjelov! :)

Gubben kommer hjem søndag og da skylder han meg virkelig noe stort asså! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...