~sjiraff~ Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Sover på hvert sitt rom for å unngå flere barn?!?! Prevansjon? Sterilisering? Neeeiii... vi sover på hvert vårt rom vi..
tonebf Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 skulle til og skrive et innlegg her hehe.... hmmmm sier jeg bare... til mye der
Sivalur Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Skulle til å skrive innlegg om samme program! Begynte bare å se nå nettopp, noen som har fått med seg hvor gammel hun er hun som har ti unger og mistet mannen for et år siden? Så på gravsteinen at han var 53 da han døde, hun ser jo ut til å være nærmere 50 selv og så snakker hun om at hun vil ha ti unger til??? Hallo??? Hva med å fø de ungene hun har først.... Er det rart verden er overbefolket...
Sivalur Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Hvorfor kunne ikke mannen sterilisere seg da, så hadde de sluppet å vente 4 år!! Milde... mye som opprørte meg i dette programmet, kanskje best å bytte kanal..
snurkle Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Svaret kom senere... De ble gravide til tross for prevansjon og hun har ikke fått sterilisering fordi hun er for ung, bare 25!! Men hvorfor i helvete kan ikke han sterilisere seg da! Han så ikke for ung ut hvertfall...
Sivalur Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 25 og rukket å få 10 barn? Eller var det 13?? Jøje meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå