M, Vestfold Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Noen som har erfaring med nyfødtbleiene?? Hvem er best?
♥Tullerusk♥ Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jeg likte libero... Leita leeeeeeeeenge etter de da gutten vår var liten... Måtte da bruke pampers, ikke like fornøyd med de.
Kakebakesøte Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Jeg også likte libero best når vi brukte nyfødtbleier. Men når jenta vår ble større (rundt 8 mnd) gikk vi over til pampers og dem bruker vi fremdeles. Snart 2 år.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 her brukte vi libero til førstemann, og var veldig fornøyd med de. Syns pampers-bleiene er mye stivere. Men har fått noen pampers-bleier og noen libero-bleier, så skal prøve begge deler på snuppa, og se hva som passer best til henne.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har alltid brukt libero på mine. Synst det er så ekkel lukt av pampers + at det det var oftere lekasje. Er noen år siden vi hadde bleie barn nå, så ting kan ha forandra seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå