Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 hehe, nå er jeg egentlig lagt fra det stadiet at jeg trenger det, men bare sånn som jeg har fundert over.... om jeg kanskje begynner igjen eller hva.... Dere single - bruker dere p-piller? sånn just in case du skulle treffe noen og ting plutselig skjer.... (har evt mennene kondom!!??!? :-) hehe..... *flau*
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 jeg er single og har vært det i åresvis, men jeg har hormonspiralen:) En vet jo aldri.....
3 blå Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Er singel og går på p-piller ja, synes det er greit å ha kontroll på når mensen kommer og eventuelt hoppe over en gang i ny å ne.
Groosalugg Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg slutta med p-piller når jeg ble singel. Hadde kondomer i nattbordskuffa..tihi! Begynte på pillen igjen ganske fort etter at jeg fikk kjæreste:-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Går på mini pillen nå fordi jeg og "eksen" ikke er helt ferdig med humpingen enda:P Men de få månedene jeg har vært singel siden jeg hadde sex første gang sluttet jeg på p-pillen.. Har så mye underlivskreft i familien, og jeg er LITT skeptisk på all hormontilførselen selv om jeg ikke tenker over det når jeg har partner og trenger det.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Jeg går ikke på p-piller. Jeg nekter å stappe i meg hormoner, og i tillegg har jeg en blodsykdom som gjør at jeg får lettere blodpropp enn andre. Jeg har brukt kondom, og da jeg hadde fast forhold gikk jeg på sikre perioder. Det tør jeg ikke etter fødselen, fordi syklusen min er ikke helt stabil enda. Men nå har jo ikke jeg bruk for slikt da. Enda lenge til jeg skal få meg no. Morsom historie: Jeg var på legekontoret og hadde den der prevensjonsamtalen med legen min. Han forteller om spiral og sånn, og jeg sier at jeg er singel, så prevensjon er ikke et tema for meg. Da sier han: "Ja, vi setter det jo ikke inn for moro skyld" også humrer han. Jeg trodde jeg skulle dævve av latter!
Gjest anouschka with Love Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Avholds til jeg møter drømmemannen her! :-) Orker ikke hormoner unødvendig, heller ikke "unødvendige" one night stands. Når den dagen kommer så tror jeg at jeg vil prøve den p-pille greia man tar i armen. Noen som har prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå