AndreVonDrei Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 ....med Herodes Falsk, Tom Mathisen og Jan Teigen? Drømte at jeg var med i en av sketsjene deres i natt -at jeg hadde de grønne tightsene på og var helt gal, hihihi. Kom også på et dikt de hadde: Per satt alene kveld etter kveld, så ble han sulten og spiste seg selv. Magen var god, bena ok, men hodet måtte han gjemme for å koke suppe på. Digget Prima Vera når jeg var liten, kan man si, hahaha
zane Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Var en smule hekta på de jeg også! "Det er nordmenn som er bra, det er nordmenn som er best! Det er nordmenn som kan drikke mest og spy vilt på hver eneste fest!"
AndreVonDrei Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Hahahaha, ja! Også den sangen "BÆRRE PISS". Må prøve å få tak i noe Prima Vera til helgen jeg altså, og le litt skikkelig igjen!
zane Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Hehe, litt Prima Vera en gang i blandt må jo til!! Å så mye artigere når man hører på de en sjelden gang også! Har tenkt å spore den opp mange ganger jeg også, men har aldri blitt gjort..
AndreVonDrei Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 Det må jeg jammen sjekke ut på cdon.com når jeg kommer hjem :-)
Turid Laila Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Har det kommet noe ny Prima Vera siden du spør etter gamle?
AndreVonDrei Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2008 Nei, hehe, det har det ikke, men de prøvde seg på et comeback her for noen år siden og det var rett og slett pinlig dårlig! Ergo: Gamle Prima Vera ruler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå