skogsmusa Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Det er jo en måned bare siden sist jo!!! Nå ligger han i senga og skriker AU AU AU AU AU!!!! Fikk penicillin sist. Han må jo bli immun til slutt!
Mamma´n til A og F Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Uff, ikke gøy. Regner med han er full av nesespray og paracet, og med høyt hodeleie...... Få tatt en crp i morgen.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 datteren min på 2 1/2 år hadde samme problemet inntill ifjor rett før jul. Da ble hun operert og fikk dren i ørene. Ta dette opp med legen din ? hvordan er hørselen hans forresten? datteren min hadde/har forsinket språk pga ørebetennelsene :/ men det kommer kjempemye nå etter operasjonen:)
skogsmusa Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 Han blir tre år i mai, og har vært svææært plaget, så det er kanskje noe å vurdere ja. Hørselens hans tror jeg er bra. Huff assa. Nå har han det vondt...
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 rart at legen ikke har reagert på det? Selv om språket/hørselen er bra så kan det hende at dren i ørene vil hjelpe, hjalp masse hos oss ihvertfall
skogsmusa Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 Skal ta det opp med han til uka, Helt klart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå