♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 _____________ har den glede i anledning_________ å innby________til _____ _____dag,den___\___ kl_______ adr._____________ begivenheten finnes sted i __________________ kl_______ su og tlf er grei:) men hva skriver man inn på de linjene a? skal det eks stå Kasper har den glede i anledning sin dåp og innby tante og onkel l gudstjeneste/dåp(hva skriver man her) tisøndag den 10\2, eller Karoline og Thomas har den glede i anledning Kasper sin dåp og innby.. Begivenheten finner sted er det navn på kirken eller hvor selskapet skal være henn etterpå? Hjelp, må skrive innbydeleser nå og vet ikke hva som høres best ut..
mamma mai Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Synes denne var litt tung med alle disse innfyllinger, har du skrevet det helt ordrett fra kortet....? Iallefall, jeg ville gjordt det slik:Ditt og din manns navn har den glede i anledning (Barnets navn:) å innby tante og onkel, til dåp søndag den 10/02 kl 12.00. Begivenheten finner sted: kirke ...... Jeg skrev lengst ned: Smått og godt hjemme hos oss etter kirken...)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 hei:) jeg ville skrevet slik: karoline og nn har den glede i anledning kaspers dåp å innby onkel og tante til gudstjeneste/dåp søndag 10/2 kl 1100 adr kalfaret 88 begivenheten finner sted i samfunnshuset på dale kl 1300. masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå