Mariell80 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Har nok en gang hatt en SA. 3 gangen nå, begynner å bli ganske lei. Fikk beskjed om å vente en stund før jeg prøver igjen, da jeg har mistet mye blod på kort tid. Tror det blir godt med en pause, skal få ekstra oppfølging så det blir nå bra. Ønsker dere alle lykke til og jeg håper det går bra med dere....:-)
babysjuk82 Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 D va trist:-(trøsteklem.va du langt på vei?
Mariell80 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Jeg var "bare" 5 uker denne gang, 5 i desember og 14 uker i september. Utrolig kjedelig!!!!!
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Så trist at det gikk galt igjen. Jeg forstår godt at du begynner å bli ganske lei nå. Jeg vet hvor skuffende det er, og håper at utredningen vil gi dere noe svar på hvorfor det går galt, slik at det ikke skjer igjen. Tusen takk for at du ønsker oss andre lykke til selv om du akkurat har mistet selv. Det er ganske storsinnet av deg. Jeg håper du føler deg bedre snart. Klem fra
babysjuk82 Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Kan tenke meg kordan du har d. Men ikke gi opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå