Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Dere som tar bringebærbladkapsler, hvor lenge tok dere dem før dere kjente evt forandringer på kynnere o.l?
blivende 3barnsmor Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 det lurer jeg også på, ingen som vet?
Mininni Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Hei! Jeg kjøpte bringebærkapsler i går, og spurte damen i butikken. Jeg er i uke 32+2, og da sa hun at jeg bare kunne begynne med en gang - 2 kapsler 2 ganger om dagen. HUn sa det var vanlig å ta dem fra ca 2 mnd før termin.
mathildes mamma Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Har tatt dette morgen og kveld i en måned, er i uke 40 nå. Har ikke merket noen forandringer på kynnere, jeg har knapt kynnere (er førstegangsfødende). Men håper det hjelper på hudelastisiteten hvertfall...
Mininni Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Tas for å bedre hudelastisiteten for å forhåpentligvis ikke revne (eller i alle fall minst mulig).
nøffemamma Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 De tas også for å styrke livmor.Skal gjøre at muskulaturen er sterkere og mer hjelpsom til å få ut barnet,og at den trekker seg fortere sammen eter fødsel. Vel verdt et forsøk å ta dem:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå