Tiddelidu Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har lyst til å ha småbord istedet for langbord, men "må" de være runde? Har leid et lokale der det er vanlige bord, passer det seg å bruke disse som småbord? Selvfølgelig mest passende med runde bord, men jeg kommer ikke til å leie dette.. Erfaringer?
Maritbrud Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Vi ska ha runde bord med plass te 6 el 8, men firkantede bord synes jeg fungerer like fint :-)
Mamman til Mari Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Har vært i et bryllup hvor det var småbord, og det var veldig koselig. Så lenge alle satt slik at de så brudeparet godt uten å snu seg for mye... Sikker på at det går helt fint at bordene ikke er runde :-)
Twinny Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Har ikke erfaring med småbord, men skal ha det selv i bryllupet vårt:) Våre er også firkantet med plass til åtte, og det er vel like greit som runde. Det blir nok noen som må snu seg for å se brudeparet, men det får så være. Har vært i mange "hestesko" bryllup der jeg måtte snu meg for å se brudeparet, sånn er det bare.
Tiddelidu Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Takk, takk! Da blir det sånn! Syns selv det har vært veldig hyggelig å sitte ved småbord i bryllup!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå