bella1984 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Noen som vet? Skal insemineres, men må finne ut om eggelederne mine er åpne først....noen som vet om det finnes en privat klinikk hvor jeg kan få dette gjort?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Vet om offentlig, du kan få gjort en HyCoSy undersøkelse ved sykehuset i førde. Det er en ultralyd-kontrastvæske undersøkelse som erstatter Lap. Gjort på 15-20 minutter. Siden det er fritt sykehusvalg i Norge kan du bli henvist dit :-)
ElleL Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Hei, Jeg fikk gjennomført en slik undersøkelsen (HSG) i Kongsberg. Jeg bor i Oslo så jeg ringte naturlignok først til Riksen, men der var det fullt. Ringte også Moss, Tønsberg og Sarpsborg som også utfører HSG. Tok 20 minutter og var bare ubehagelig i et minutt. Lykke til.
lioness* Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Hvor bor du hen? Det er mange fertilitetsklinikken som gjør dette privat, i hvert fall i Oslo. Da trenger man ikke henv fra lege, men det koster en del mer. Volvat, feks. Og flere andre. Søk fertilitet eller barnløshet i google så finner du en del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå