Lykkeliten123 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Da Espen mistet ei tann nå, hadde han fått det for seg at han ikke skulle ha vann i glasset til tannfeen, for da ville han få papirpenge istedenfor småpenger!! Ikke skjønner jeg hvor han fikk det fra, men etter en diskusjon stod han på sitt- og hadde ikke vann oppi. Tannfeen var like stå- fikk hun ikke vann, ville hun ikke bytte tanna! Så dagen etterpå måtte han jo erkjenne at det ikke gikk å snyte tannfeen for vannet, så den kvelden tok han vann oppi med tannen. Denne kvelden hadde ikke tannfe- kona nok til byttet, så tannfe- mannen fikk oppdraget med å bytte tanna med en 20kroning når han kom hjem i løpet av natta.... Som sagt, så gjort. Neste morgen stod Espen opp, og ble kjempefornøyd- ikke bare hadde tannfeen vært på besøk, men hadde jammen glemt å ta ut tanna!! Dermed kunne han jo legge tanna i vann en kveld til!! ... Fikk en tier av tannfeen for god oppfinnsomhet og humor.... Så nå er han helt i hundre- han har jo lurt tannfeen til å betale for den samme tannen to ganger!!! ... En liten økonom i familien... ....eh....eller svindler ;o)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Så innigranskauen søtt:) Den lille svindleren ville nok fått en ekstra tier av meg og... ;P
mine små alver... Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Hehe..samo og jeg flirer godt her...så skjønn. Han fortjener helt klart en ekstra tier ja
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Så morsomt!! :-) Så forresten et klipp på Americas Funniest Home videos at en jente prøvde å lure tannfeen... hun ville ikke gi fra seg tannen, så hun la en liten papirbit under puta istedet for (som tannfeen da skulle tro var tannen..). Neste dag var den lille jenta skikkelig sur da moren spurte hvordan det gikk. Hvorfor er du sur? sa moren. Fordi Tannfeen har gitt meg bot fordi jeg prøvde å lure henne... svarte jenta og viste frem boten som selvfølgelig moren hadde skrevet. Veldig morsomt :-) Jenta trodde jo det var tannfeen og var ganske skamfull ;-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 hahahahehehe...den var god da...Ja, han fortjente jo det... Ikke barebare... En liten smarting du har=o)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Hehehe;-) Urtolig søtt gjort! Liten smarting du har da;-)
*Vi blir 5* Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 Tihi =) Så søt! Liten luring han der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå