Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Det stativet som badebalja til snuppa står i når hun bader KNAKK sammen!!!!!! Gudskjelov fikk jeg tak i babyen min (holder henne under rumpa fordi hun ligger med ryggen i en sånn "form") som var full av olje før hun deiset i bakken sammen med hele badebaljedritten!!!!!!! LIVSFARLIG!!!! Ungen var oljeglatt (babyolje i vannet) og det forbanna stativet var helt skakt!! Dette er kjøpt på barnevognhuset Rudo på Strømmen, gjett om jeg skal dit i morgen og spørre om det er flere som har opplevd det samma og klage som faen!! Skjelver fortsatt her jeg sitter selv om snuppa ligger mett og god å sover i sengen sin!!!
Joikaboll@ Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Kanskje du burde la henne sitte i bilsetet mens hun bader, gjerne med hjelm. Beklager, måtte bare. Godt det gikk bra, klag i morra! Slikt burde jo ikke hvert i salg.
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Ler av Jokabolla!!! hahaha. Du har nok rett, i bilsetet med hjelm og gummimadrass under!! hihi
selfangerkjerringa Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 hjelper lite med hjelm og madrass hvis du har brukt våtservietter...
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 ja det er også sant, eller hvis man ikke ammer til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå