Drangelina Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Vi får mest sannsynlig ei lita tulle om ikke lenge, her er none navn som har kommet opp i diskusjonen: Noen favoritter? eller noen som bør strykes fra listen? Ingrid (muligens min favoritt) Mari (sambo sin favoritt) Maria/Marie Lisa Elise Mathilde Helene Selma Miriam
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 hm, vanskelig flotte navn så på intervju med han navntoppduden, spådde at selma til neste år ville bli superpoppis, derfor ville jeg styr unna det..liker heller ikke lisa eller maria.. tror ingrid er favoritt
Sweet caramel Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Om noen av navnene bør strykes fra deres liste, er vel opp til deg og mannen? Alle har jo forskjellig smak.. Det navnet jeg syntes var finest her, er Elise. Nydelig navn:-)
Mille** Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Mathilde eller Ingrid. ) Stryk Helene, Miriam, Lisa og Maria.
Nicita73 Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Maria Helene Lisa Ingrid Mathilde Mari, Selma, Miriam og Elise faller ikke i smak hos meg.
høstbarn:) Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Min personlige og spontane mening: Lisa, Marie, Mari: kjedelige Ingrid, Maria, Miriam: fine Elise, Selma: kjempefine Mathilde, Helene: hmmm, ikke så fine
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Ingrid og Mathilde:) Flotte navn:)
Love my kidz Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Rangering: Helene Lisa Elise Mari Mathilde Ingrid Maria/e Selma Miriam
~sjiraff~ Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Matilde (selvsagt det flotteste navnet som finnes) Marie Mari Lisa Resten liker jeg ikke, men ville gjerne ha føyd MALI til listen! Nydelig navn og i samme type kategori som de du nevner )
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 Marie Lisa Mari Elise Maria Ingrid Helene Selma Miriam
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 Maria er min favoritt. Kunne også valgt Ingrid eller Mari. Mathilde er også fint og også Helene. Er ikke spesielt begeistret for Lisa, Elise, Selma og Miriam
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #15 Skrevet 1. februar 2008 Mari Mathilde Helene Ingrid Maria/Marie Elise Selma Miriam Lisa
Mamma´n til A og F Skrevet 1. februar 2008 #16 Skrevet 1. februar 2008 Mari, Mathilde og Selma er mine favoritter her.
lykken på jord Skrevet 1. februar 2008 #18 Skrevet 1. februar 2008 Mine tre på topp: Mathilde Selma Lisa De jeg liker minst: Ingrid Mari Maria
Skravlemamman Skrevet 1. februar 2008 #19 Skrevet 1. februar 2008 Jeg liker Ingrid ( aller best), Lisa og bittelitt Helene, resten kan forkastes...he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå