72moddelen og tulla Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Noen av april mammaene som har satt sammen vogna? Hva med seng og stellebord? Vi har alt i hus, men ligger flatpakket i esker. Når er det vanlig å sette det i stand og når starter men med å vaske nytt babytøy?
Emmilo Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Ta det med rooooooo Du rekker å vaske når bebin kommet hjem. Synes mange stresser så veldig. Vi har termin om tre uker og har ikke kjøpt vogn ennå...
Måånestråle Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Vi har termin 6. april, og har kjøpt vogn, bilstol, seng (den står på butikken ennå), og i dag har vi kjøpt kommode til å ha på badet. Vi setter sammen ting etter hvert som vi kommer hjem med det, vi. Greit å se at alle delene er med, og så er det litt gøy å se hvordan det blir også! Men jeg har ikke vasket noe av tøyet ennå. Synes jeg må vente såpass med det at det ikke rekker å bli støvete igjen før frøkna kommer!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Når man har termin om 3 uker og ikke kjøpt vogn, ja da håper jeg ikke dere har leveringstid på vogna........ Noen vogner er det jo mange ukers leveringstid på. Syns det er koselig å pusle endel uker i forveien jeg. Hilsen snart 3-barns mamma
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 jeg har termin neste lørdag, kjøpte barnevogn 30 nov, og satt den sammen da jeg kom fra butikken Måtte jo sjekke at alt var i orden Stellebord og seng er klart etter førstemann, men den gang jeg var førstegangs, så skrudde vi det sammen ca 1 mnd før termin. Vaske klær begynte jeg så smått med i midten av desember, 2 mnd før termin. Nå er alt i str 56 og 62 +sengetøy og gulpekluter vasket, og lagt pent på plass i kommoden. Så NÅ kan du komme snuppemor
Emmilo Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Vi har ikke engang bestemt hvilken vogn vi skal ha. Det går seg til. Vi føler det er å utmane ødet å gjøre ting for tidlig. Funket fint med første mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå