Gå til innhold

Barnevogna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av april mammaene som har satt sammen vogna? Hva med seng og stellebord?

Vi har alt i hus, men ligger flatpakket i esker. Når er det vanlig å sette det i stand og når starter men med å vaske nytt babytøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det med rooooooo Du rekker å vaske når bebin kommet hjem. Synes mange stresser så veldig. Vi har termin om tre uker og har ikke kjøpt vogn ennå...

Skrevet

Vi har termin 6. april, og har kjøpt vogn, bilstol, seng (den står på butikken ennå), og i dag har vi kjøpt kommode til å ha på badet. Vi setter sammen ting etter hvert som vi kommer hjem med det, vi. Greit å se at alle delene er med, og så er det litt gøy å se hvordan det blir også!

Men jeg har ikke vasket noe av tøyet ennå. Synes jeg må vente såpass med det at det ikke rekker å bli støvete igjen før frøkna kommer! ;)

Skrevet

Når man har termin om 3 uker og ikke kjøpt vogn, ja da håper jeg ikke dere har leveringstid på vogna........ Noen vogner er det jo mange ukers leveringstid på. Syns det er koselig å pusle endel uker i forveien jeg. Hilsen snart 3-barns mamma

Skrevet

jeg har termin neste lørdag, kjøpte barnevogn 30 nov, og satt den sammen da jeg kom fra butikken :P Måtte jo sjekke at alt var i orden :D

Stellebord og seng er klart etter førstemann, men den gang jeg var førstegangs, så skrudde vi det sammen ca 1 mnd før termin.

Vaske klær begynte jeg så smått med i midten av desember, 2 mnd før termin. Nå er alt i str 56 og 62 +sengetøy og gulpekluter vasket, og lagt pent på plass i kommoden. Så NÅ kan du komme snuppemor :)

Skrevet

Vi har ikke engang bestemt hvilken vogn vi skal ha. Det går seg til. Vi føler det er å utmane ødet å gjøre ting for tidlig. :) Funket fint med første mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...