selfangerkjerringa Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hvor langt på vei er du? Jeg rutsja ned kjellertrappa da jeg hadd 1 uke igjen til termin med eldsta, lo først av meg selv for hvor teit det var, men så fikk jeg jo jævlig vondt da, og ringte legevakta for sikkerhets skyld. De satte meg rett over til føden, og de var helt hysteriske i stemmen da de hørte hva som hadde skjedd. Jeg fikk beskjed om å hute meg nedover til kontroll ASAP for å sjekke at alt var i orden... fall så sent i svangerskapet kan nemlig i verste fall føre til at morkaka løsner fra livmorveggen, og da får jo ikke fosteret mer næring.... det viste seg heldigvis under kontrollen at alt var i orden, men alle jordmødrene og legene som var innom meg roste meg igjen og igjen for at jeg kom nedover, og fortalte hvor utrolig viktig det var å sjekke slikt... ikke meninga å skremme deg altså, men jeg greier ikke la være å si det til deg, siden jeg selv opplevde det samme... heller en tur for mye enn en for lite sier nå jeg.
dåsa06 Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Tenkte på det samme, så håper MamiMirabel ser dette og ringer legevakt eller føde, ikke for å skremme, men greit å sjekke, i tilfelle!!!!
MamiMaribel Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Der så jeg den, ja! Hjelp, nå er jeg skremt. Jeg ringer med en gang. Tusen takk for at dere engasjerer dere sånn. Stor knuseklem, snille jenter!
selfangerkjerringa Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2008 Jeg skrev dette for å gjøre deg oppmerksom på den potensielle faren, ikke for å skremme deg... 99.9% sannsynlighet for at alt er i orden med både deg, morkake og barn Men som sagt: bedre med en sjekk for mye enn en for lite!!! Lykke til og du - si gjerne fra hvordan det går da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå