~Aurora~ Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har farget håret mitt i mange år - min originale hårfarge er vel kommunegrå, he, he.... =) Føler meg veldig fresh etter en hårfarging, jeg farget håret mitt tidligere i kveld - deilig! =)
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Nope... Har hatt i striper et par ganger, men... Har rødt hår, eller mørk kastanje eller hva en kaller det. Og er nå, KJEMPE fornøyd med det... Men det var noe hærk da jeg var liten... Ble ertet masse for det... teite unger... hehe
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Ja jeg har også kommunefarget hår så syns ikke noe om den fargen så jeg pleier å farge det. Har lysebrunt nå og kler det så mye bedre enn fæle ekte fargen min
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har også kommunegrå/musebrun hårfarge, og ja jeg farger håret. Har hatt det alle mulige farger opp gjennom årene. Lenge siden jeg har gjort noe sprekt med det, men på mandag skal jeg være modell for en lærling, og da blir det farge og klipp. Gleder meg!
~Aurora~ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 Oj, det blir spennende! =) Jeg har også eksperimentert mye med håret mitt, men har hatt mer "safe" farger de siste årene. Lykke til! =)
Sivalur Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Ja måtte begynne med det nå for et par år siden da de grå hårene begynte å dukke opp... *sukk*....
Silja FullFres McQueen Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Ja.. Farger det hver 14 dag... =/ Gikk fra blond til svart, så jeg må farge det såpass ofte for at det ikke skal se helt jævlig ut...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Jepp striper håret lyst, i en alder av snart 27 så er jeg ganske grå håret kan man si:)
BettyBoob Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 jepp, siden 8 klasse vært blond, mørk brun, rødhåret + mange variasjoner innen alle disse fargene! Er kommunefarget av natur og begynner å få grå hår så det er bare å fortsette å farge her!
Sognerosa Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Jepp! Begynte å få grå hår alt tidlig i 20 årene mine. (er 26 nå...), så jeg farger de bort. Er ikke noe særløig å få masse grå hår så tidli...
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 1. februar 2008 #12 Skrevet 1. februar 2008 jadda..har kommunegrønn som jeg kaller det..har rødt hår nå,så etterveksten ser grønn ut..hehe.. farger det så fort jeg ser antydning til ettervekst..
Skravlemamman Skrevet 1. februar 2008 #13 Skrevet 1. februar 2008 Ja det gjør jeg, tror ikke lenger jeg vet hvilken farge jeg egentlig har..he he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå