bente69;) Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Uff, jeg er helt hekta på dette spillet, at det er mulig å bli så teit!!! Jeg må jo spille hele tiden. Her har du link til faenskapen; http://www.abcspill.no/play-1911 Flere spilleavhengie her? Det værste er at jeg oppdaget spillet i går, å i dag er jeg hekta alt....*grr*
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 TAKK!!!!! *Grrr* Spiller det som besatt om jeg finner noen på nettby som har det på profilen sin, men nå har jeg det på favoritter... hmm..snodig... faenskap ja!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 hva er det du lurer folk til da???? nå har jeg spilt det spillet i 30 min!!!! ha ha ha:)
Minesmå:)+en til! Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Hehe, Det spillet vet jeg ALT om! Rekorden min er på 3,790 000!!! Jeg VAR hekta til tusen! Lykke til med AVhektinga..... HEHE
bente69;) Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 Å steike!!!!!!!!! Så mange poeng!!!!! Min pers etter et døgn er 52 701 poeng. For at jeg skal slå deg må jeg jo sykemelde meg...hehe Uff det er vanskelig å ikke spille, gubben er bitt av basillen også*sukk* I morgen blir det hverken handlig eller middag...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå