Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Med alle de teite spøkene mange her lager, og kaller andre hysteriske og kjører uten bilsikring av for meg helt uforståellige grunner, hva gjør dere egentlig med bilstoler da? Hvis de bare er til bruk når dere syns barna får sitte i de? Da kan vi jo alle bare spare masse penger, og gå tilbake til den tiden vi satt uten bilbelter, hvis de er så lite viktig som mange herinne mer eller mindre insinuerer? Så driter vi i at trafikkbildet er helt anderledes, og at statistikken sier noe helt annet, for der vet jo best at deres barn ikke,liker å sitte bakovervendt, eller forovervendt, eller fastspendt i det hele tatt! For GUD FORBY at dere gidder å være voksne ansvarlige foreldre som faktisk bestemmer over deres egne barn hva som er best for de!!! For tenk om vi som foreldre må tvinge barna våre til noe de ikke liker????? herregud så forferdelig! Tenk å sette grenser for sitt eget barn i mot deres vilje, forferdelig!!! P.s. de er mange av disse barna som sliter bigtime med å forholde seg til andre voksne myndighetspersoner som spesiellt lærere i skolen, men det er da viktigere at dere slipper et gråtende barn, eller??? Så kan jo bare alle andre lees ut, og dere ha det moro!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Nei, vi trenger egentlig ingenting av noe - bare Reimadresser og slikt. For så lenge vi selv gjør det vi mener er best - så skjer det ikke noe galt! FOR JEG VET ALLER BEST HVA SOM ER BEST FOR BARNA MINE! OG HVIS JEG FÅR VILJEN MIN BLIR ALT SÅ BRA!!! Så det så!!
selfangerkjerringa Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Ja, jeg leste jo et innlegg her om dagen om at det å ønske at barna spiste grønsaker var å utøve makt og kontroll over barna, noe som igjen kunne medføre varige traumer og i verste fall spiseforstyrrelser. Da er vel det å plassere dem i bilstoler like ille? Kanskje best å la dem sitte i bagasjerommet og spise sjokolade på vei til barnehagen? Da slipper de å bli traumatisert i hvert fall...
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 hehehehehehehehehe, ja det var jo en ide!.-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå